Gender: Male Age: 77 Joined: 02 Nov 2004 Posts: 44 Location: dronten
Posted: Tue 14 Dec 2004, 10:29 Post subject: welke adapter coolpix 995 en leica televid 77
het is er dan toch van gekomen. heb een tweedehands maar in prima staat verkerende coolpix 995 aangeschaft voor mijn leica televid 77. Nu is de vraag welke adapter kan ik het beste gebruiken om die twee aan elkaar te koppelen. Ik hoor graag de gebruikservaringen van de birdpixleden. Al vast bedankt.
groeten
Nol
Posted: Tue 14 Dec 2004, 12:52 Post subject: Re: welke adapter coolpix 995 en leica televid 77
arnodocus wrote:
het is er dan toch van gekomen. heb een tweedehands maar in prima staat verkerende coolpix 995 aangeschaft voor mijn leica televid 77. Nu is de vraag welke adapter kan ik het beste gebruiken om die twee aan elkaar te koppelen. Ik hoor graag de gebruikservaringen van de birdpixleden. Al vast bedankt.
groeten
Nol
Als je echt alles wilt lezen over adapters, ga je naar 'zoeken' en kiest de optie om te zoeken in het forum. Bij trefwoord tik je 'adapter' in en je krijgt alles te zien waarin het woord adapter terugkomt.
Succes met je keuze. Check ook eens of Leica eigen adapters heeft.
Ik heb zelf de "Finse Adapter" van Cursorius.com (zie de vorige link!) ... lijkt mij de makkelijkste constructie en bevalt héél erg goed.
Levertijd een paar weken!
Gender: Male Age: 41 Joined: 18 Jan 2004 Posts: 91 Location: Tilburg
Posted: Wed 15 Dec 2004, 0:45 Post subject:
Ik heb ongeveer een jaar geleden een adapter in Brugge gehaald,en deze werkt perfect hij is speciaal gemaakt voor de coolpix en de Leica.
hier heb je het adres van de site http:/www.deputter.be
hij heeft ook nog de keus uit een andere.
je kunt hem ook via de post bestellen
De groeten
Paul Cools _________________ Canon Eos Mark 1D IV en Canon Eos 5D Mark II met de lensen: Canon 500mm F/4.0 en de Canon 300mm F/4.5 L IS , en de converters: Canon ef 1.4x II en 2x II extender.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum