Ik gebruik PaintShopPro en een MF-lens. De lens geeft al geen informatie en de informatie die de camera nog geeft gaat verloren door het gebruik van PaintShopPro. Ik zet het er altijd nog even zelf bij. (voor zover ik het nog weet, diafragma wordt b.v. door gebruik van die die lens niet geregistreerd) _________________ Nikon, Gitzo
Gender: Male Age: 48 Joined: 29 May 2005 Posts: 12 Location: Sliedrecht
Posted: Mon 11 Sep 2006, 9:16 Post subject:
Er zijn programma's die de EXIF vasthouden andere dumpen die informatie.
Ik gebruik om mijn foto's te verkleinen bordermaker en die schrijft de EXIF niet mee weg. Ik probeer die info er wel altijd bij te zetten in de omschrijving.
Allen hartelijk dank voor de reacties het is mij nu volledig duidelijk.
Alleen jammer dat dit zo is, te meer dat de informatie in exif, je wegwijs maakt hoe een foto tot stand is gekomen. Ik probeer doorlopend te leren hoe een foto tot stand is gekomen en deze informatie helpt daarbij.
Groetjes John de Roos _________________ Canon 7d m11, Canon 1Dx, Canon 500 F4Ltype ll, Canon 1.4 X ll+ 2 X TC. Canon 17-40 F4 L, Canon 100-400 type ll
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum