Cor, Pascal, Jan en Nel van harte gefeliciteerd met de podium plaatsen. Ik heb zin in de volgende ronde.
Truus _________________ Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Posted: Wed 01 Mar 2023, 18:57 Post subject: maandopdracht
gefeliciteerd aan de winnaars, ik heb niks voorzien van nominaties en commentaar
omdat ik dus te laat was.
niet gelezen dat het een verkorte maand was.
groet johan _________________ canon 7d mk2 500mm f4 l is extender 1.4
Proficiat Cor! Met kop en schouders!
Andere podiumbeklimmers ook van harte!
Iedereen bedankt voor de commentaren.
@ Josephine: je had helemaal gelijk: ik had er meer een silhouetfoto van moeten maken. Dat had ik ook voor ogen toen ik de foto maakte. Bij de bewerking me teveel
laten afleiden door andere opties..
Groet,
Bert _________________ Nikon
Wat een verrassing. Dagje weg geweest. Cor en de anderen ook van harte. Ik had deze keer meerdere opnames waaruit ik kon kiezen. Ik vond het een erg leuke opdracht. _________________ Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Gefeliciteerd met de winst Cor, en ook Pascal, Jan en Nel met de overige podiumplaatsen!
Groeten Geert _________________ Sony A1 | Sony A9 | 400mm f2.8 | 1.4X/2X TC
Toch snap ik nu 1 ding niet . Ik zie bij mij ook 8 nominaties staan. Dan toch gedeelde tweede plek?
Cor ik ben benieuwd wat voor moois jij nu bedenkt. _________________ Sony RX 10-4
Gender: Male Age: 33 Joined: 15 Jun 2006 Posts: 154 Location: Hardinxveld-Giessendam
Posted: Thu 02 Mar 2023, 11:45 Post subject:
Van harte gefeliciteerd, Cor! Ook de andere winnaars, mooie inzendingen zijn het zeker! Deze maand was voor mij meer meedoen dan winnen, hopelijk volgende maand beter!
Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Thu 02 Mar 2023, 21:33 Post subject:
Ik heb de uitslag aangepast. Ik had ten onrechte de foto van Nel Appelmelk op de derde plek gezet, terwijl de foto evenveel nominaties had als de andere foto op de tweede plek.
Dank je Marcel. _________________ Sony RX 10-4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum