GeertN wrote: |
Bij een gedeelde eerste plaats, het aantal views misschien leidend laten zijn?
Wel jammer dat er toch vrij weinig commentaren zijn t.o.v. het aantal inzendingen. Als je de moeite stopt in het maken van een foto voor de maandopdracht, hoeveel moeite is het dan om de andere inzendingen van een commentaar te voorzien? Groeten Geert |
Het lijkt mij dat elke view gebonden is aan een vast ip-adres, en dat het totale aantal daardoor ook voldoende zegt over het aantal unieke views. De populairste foto van de dag/maand/jaar, werkt toch ook op die manier?
En anders inderdaad de bedenker van de maandopdracht de knoop door laten halen. |
’Je kunt toch ook meerdere views hebben vanaf hetzelfde IP-adres? Telt dat dan toch als 1 view????'’
Het lijkt mij dat dit gewoon telt als één view. Groeten Geert |
Vincent Vuik wrote: |
We hebben een winnaar nodig voor de prijs en voor het bedenken van de nieuwe opdracht. In het verleden was het aantal commentaren wel eens doorslaggevend bij een gelijk aantal nominaties. Niet het aantal views. Overigens: als je je eigen foto bekijkt, telt dat niet mee als view. Hopelijk is er een bp’er (misschien iemand die niet deelneemt) die nog een extra nominatie uitdeelt. Dat is uiteindelijk het leukst. Verder heb ik als vaste deelnemer geen invloed op de keuze voor een winnaar ![]() |