Posted: Wed 23 Aug 2006, 9:33 Post subject: mooie plekken in Tsjechië
Helaas gaat waarschijnlijk Bialowieza - Polen dit jaar niet door en blijven we steken in Tsjechië. Nu ben ik er wel redelijk bekend maar dat was nog van vóór de tijd dat ik veel vogels fotografeerde. Dus weet ik niet zoveel van mooi spots op dat gebied. Het doel is in eerste instantie het reuzengebergte in het noorden (rond Liberec) en wellicht daarna naar het zuiden. Het Oosten zullen we waarschijnlijk niet aandoen maar je weet nooit...
Golf-man _________________ Nikon Z9 en de D850- Nikon FTZ2 Nikon800mm FL VR, Nikkor 100-400 S Nikon 50 mm 1.4 - 24-120 mm
Nikon 1.4 III en Nikon 1.7 - Full Wimberleyhead 2 op de Feisol CT3401 en 3371 .
Posted: Mon 18 Sep 2006, 12:54 Post subject:
dank jullie wel.... ben net terug en moet eerlijk bekennen dat het ook wel een vogelarm land is (althans war ik geweest ben). Hele kuddes kwikstaarten, veel torenvalken en buizerden en verder mag je blij zijn als je ook maar iets ziet of hoort...
Nou ja, gelukkig is mijn fotografische intersse niet beperkt tot vogels anders was het een saaie vakantie geworden...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum