Gender: Male Age: 69 Joined: 15 Dec 2011 Posts: 135 Location: Koekange
Posted: Fri 02 Feb 2024, 14:53 Post subject:
Gefeliciteerd Alex, Henk Wiebe, Vincent en Gert-Jan met jullie podiumplekken. En bedankt aan iedereen die gereageerd en genomineerd hebben op mijn inzending. Op naar de volgende uitdaging...
Gender: Male Age: 64 Joined: 29 Oct 2011 Posts: 94 Location: Wageningen
Posted: Fri 02 Feb 2024, 15:27 Post subject:
Alex, Henk Wiebe, Vincent en Gert-Jan gefeliciteerd met jullie podium plekken. Stuk voor stuk mooie foto's.
Ben benieuwd wat de nieuwe opdracht zal gaan worden. Hopelijk dan ik dan ook weer meedoen. _________________ Erik
Gender: Male Age: 59 Joined: 31 Dec 2011 Posts: 168 Location: Lievelde
Posted: Sat 03 Feb 2024, 10:36 Post subject: MO
Van harte mannen. Was voor mij out of the box. Mijn ogen houden niet zo van die witte plaatjes. Bovendien heb ik nog zoiets als: Hey key is niet zomaar een foto van een vogel in de sneeuw. Er hoort een bepaalde uitstraling te zijn die ik moeilijk kan omschrijven. Ben benieuwd wat de volgende opdracht is. _________________ canon eos 5D mark IV sigma 150-600 sports, tamron 150-600mm. Tamron 70-300 mm. www.bureauwassink.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum