Age: 47 Joined: 18 Aug 2005 Posts: 651 Location: Valkenswaard
Posted: Wed 20 Sep 2006, 12:55 Post subject: Dagjes Lauwersmeer: wat moet ik gezien hebben?
In de categorie lekker weg in eigen land gaan we binnenkort een aantal dagen naar het Lauwersmeer gebied.
Ik ken de site www.lauwersmeer.com maar ben ook uitermate benieuwd naar wat op dit moment (en half oktober) de mooie vogelplekken zijn volgens de vaste bezoekers onder de BP-ers.
Let wel: ik ben meer fotograaf dan vogelaar. Dat betekent dus dat ik graag hoor waar ik goeie beelden van dichtbij (uit de vaste hutten) kan maken (al is het van normale soorten), en dat ik minder interesse heb in exotische soorten op kilometers afstand.
Gender: Male Age: 51 Joined: 14 May 2005 Posts: 81 Location: Vriezenveen
Posted: Wed 20 Sep 2006, 21:04 Post subject:
Hoi Marijn,
Met hoogwater heb je op de pier van Holwerd naar Ameland de steltlopers dichtbij foerageren / rusten.
Op google-earth ( kun je downloaden) kun je het gebied incl. de waddenkust prachtig virtueel bekijken aan de hand van duidelijke satelietbeelden van een half jaar oud! Een echte aanrader!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum