Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


Overstap naar het nieuwe Birdpix
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Michiel H.


Gender: Male

Joined: 06 Sep 2021
Posts: 17

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 28 Jun 2024, 16:57    Post subject:
Een "bug report"

Als ik, op een iPad in Safari, tijdens het laden van een vogelpagina "iets doe" tijdens het laden, bijvoorbeeld op de foto klik, bevriest geregeld de complete pagina. Ik moet dan opnieuw laden om verder te kunnen.

Aangezien het compleet laden van een pagina soms enige tijd duurt komt dit geregeld voor. Beetje vage beschrijving maar als het niet lukt dit te reproduceren kan nog wel wat verdere research doen en preciezer worden 😉
_________________
Sony A7IV + FE 200-600mm
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 37
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1584
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 28 Jun 2024, 18:08    Post subject:
Komt me niet bekend voor, maar zal er eens op letten. En als je het nog een keer hebt, dan zijn wat details welkom om naar een oorzaak te zoeken. Dank!
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1814
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 30 Jun 2024, 10:17    Post subject:
Wat ik vreselijk irritant vind is, dat wanneer ik een foto heb aangeklikt en naar beneden scroll om reacties te lezen, het beeld vrijwel zeker eerst weer naar boven geschoven wordt. Echt, ik erger me er rot aan. Je moet er zo veel geduld voor hebben! Ik vind het nog steeds helemaal niks, en hoeveel verbeterpunten er ook op de lijstjes staan, hoeveel er ook opgelost worden, het duurt echt veel te lang zo.
Intussen zie ik dat hier ook nog af een toe een gebruiker een forum-vraag stelt, die kan fluiten naar antwoord omdat niemand het meer leest
En dan nu mijn voorstel, het komt zomaar in me op:
Bewaar het oude birdpix voor het forum. Maak een link in het nieuwe birdpix/vogelskijken naar het oude birdpix-forum. Uiteraard ook daarbij een tabblad: nieuwe berichten op de voorpagina zoals er ook een tabblad voor nieuwe reacties is. Liever duidelijker natuurlijk, maar goed.
Hoe bezwaarlijk kan dat zijn?
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Erna Koelman


Gender: Female
Age: 73
Joined: 25 Apr 2017
Posts: 501
Location: Lelystad
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 30 Jun 2024, 10:44    Post subject:
josephine wrote:
.....
En dan nu mijn voorstel, het komt zomaar in me op:
Bewaar het oude birdpix voor het forum. Maak een link in het nieuwe birdpix/vogelskijken naar het oude birdpix-forum. Uiteraard ook daarbij een tabblad: nieuwe berichten op de voorpagina zoals er ook een tabblad voor nieuwe reacties is. Liever duidelijker natuurlijk, maar goed.
Hoe bezwaarlijk kan dat zijn?
grtz, josephine


Dit voorstel had ikzelf ook al overwogen om te doen. Helemaal mee eens dus!
Groet, Erna
_________________
CANON EOS R6 met 100-500mm
Back to top
Reply with quote
 
sieb
PixPas Pro


Gender: Male
Age: 68
Joined: 05 Apr 2011
Posts: 104
Location: zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 02 Jul 2024, 12:14    Post subject:
Kan mij wel vinden in het voorstel van josephine. Was nu ook even zoeken voor mij, waar plaats ik dit berichtje.

Iets anders: als ik op de nieuwe site zoek naar bijvoorbeeld aalscholver heb ik de mogelijkheid om geen zoekfilter te gebruiken, of de zoekfilters vogelsoort en plaats.

Alleen als ik beide zoekfilters invul, werkt de zoekopdracht, doe je dat niet, dan krijg je gewoon alle soorten, alle foto's, je uitgangspositie dus
Je kan dat probleem omzeilen door bij een foto van een aalscholver op aalscholver te klikken, maar dat zal voor bezoekers van de site niet altijd duidelijk zijn. Wat dat betreft gaf de oude site veel meer mogelijkheden bij de functie zoeken. Ik denk dat je het voor mensen die alleen maar af en toe komen kijiken en/of wat willen surfen op de site, ook laagdrempelig moet houden.

Bij de presentatie van alle vogels van een bepaalde soort is de volgorde zo te zien van meest naar minst recent. In het verleden was dat op basis van aantal thumbs. Denk dat het voor "zoekers bij een soort" interessanter is de volgorde op basis van thumbs te doen, alhoewel die ook niet alleszeggend zijn.

Sieb
_________________
canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 37
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1584
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Jul 2024, 9:17    Post subject:
Sieb, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Als ik zoek op vogelsoort "nijlgans" krijg ik alleen nijlganzen in beeld. En als ik zoek op mijn woonplaats, krijg ik voornamelijk foto's van mezelf. Wat lukt er niet?

Wel eens dat zoeken, filteren en sorteren veel beter moet. Dit staat nu zo op de wensenlijst:

"Zoekfilters zijn nu nog erg summier, maar daar wordt ongetwijfeld nog aan gewerkt. Juist die zoekfunctionaliteit is op Birdpix erg mooi. Je kan bijvoorbeeld ook zoeken in reacties en de beschrijving. Zo vind je bijvoorbeeld vogelfoto's met een regenboog als achtergrond (zomaar een voorbeeld). Suggesties voor zoeken:
o Zoeken op soortnaam
o Zoeken op combinaties van soortnaam, geslacht, kleed en levensstadium
o Zoeken op gebruiker (ook de exacte naam)
o Zoeken op locatie (bijvoorbeeld: Terschelling)
o Zoeken op land (suggestie om dit toe te voegen aan de invulvelden als vervanger van de databases)
o Zoeken op werelddeel (als vervanger van de databases per werelddeel)
o Zoeken op tekst in commentaren
o Zoeken op tekst in beschrijving foto
o Zoeken op allerlei combinaties van bovenstaande dingen
En voor sorteren:
o Sorteren op soort
o Sorteren op aantal nominaties
o Sorteren op plaatsingsdatum
o Sorteren op datum opname
o Sorteren op gebruiker
Zoeken en sorteren graag mogelijk maken voor alle foto's en voor ""mijn foto's"" in het dashboard."
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 37
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1584
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Jul 2024, 9:21    Post subject:
Josephine, helemaal eens dat de site nog steeds te traag is, en dat verbeteringen niet vlot gaan. Er is weinig capaciteit voor beschikbaar, en er zijn ook andere sites waaraan gewerkt wordt door Pixfactory. Het enige wat we kunnen doen, is de wensen onder de aandacht blijven brengen en geduld hebben. Voor mij persoonlijk is de site niet optimaal, maar werkbaar. Ik knap er niet op af, zoals ik bij jou zie. Ik hoop wel dat de activiteit op de site weer gaat stijgen. Deels het effect van slecht weer en zomerdip, maar deels ook doordat de site niet optimaal functioneert. Dat moet eigenlijk niet zo lang duren.

Dit forum in leven houden of inbedden in de nieuwe site, ik kan het eens voorleggen. Geen idee of dat haalbaar is qua kosten voor hosting, onderhoud aan twee sites, beveiligingsrisico's van deze oude site, enzovoorts.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 280
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Jul 2024, 10:11    Post subject:
Nog een suggestie die misschien al eerder is gegeven. Als je bij de reacties op je eigen foto’s kijkt en je klikt op een foto, dan komt die niet tevoorschijn. Het lijkt me reuze handig als die functie ook ingevoerd wordt.
Truus
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
sieb
PixPas Pro


Gender: Male
Age: 68
Joined: 05 Apr 2011
Posts: 104
Location: zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Jul 2024, 12:03    Post subject:
Vincent, bedankt voor je snelle reactie. Hij doet het bij mij nu ook normaal, zoals je beschrijft. Eergisteren (en eerder) lukte dat nog niet, kreeg ik gewoon alle foto's van alle soorten weer voor geschoteld; ik vraag niet hoe het kan, ik profiteer ervan.

Wat betreft de site, ik merk dat je al doende handiger wordt, belangrijkste pluspunt vind ik de foto's op volledige scherm, ziet er erg mooi uit, je kan dan ook vlot naar de volgende foto volledig scherm gaan en zo vlot een hele serie in het groot bekijken, ziet er fraai uit.
De grootste ergernis blijft de soms lange wachttijden voor het opladen, alhoewel grootste ergernis zwaarder klinkt dan het in werkelijkheid voor mij is, effe wachten, foto!.

Sieb
_________________
canon powershot sx30, sinds juni 2013 sx50, sinds december 2018 nikonp900
Back to top
Reply with quote
 
ggerretje


Gender: Male
Age: 66
Joined: 06 Dec 2010
Posts: 10
Location: 's-Gravenvoeren (B)
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Jul 2024, 13:33    Post subject: foto's uploaden naar determinatiealbum
Voorheen kon ik foto's gewoon uploaden naar het determinatiealbum. Nu krijg ik de melding: "Je kunt niet rechtstreeks foto's uploaden naar de database albums. Je kunt je foto aanbieden in het Verzamel- en upload album (eerste album op de lijst)."

Dus ga ik naar het Upload-album (iemand zal hem dan wel in het determinatiealbum plaatsen, denk ik dan). Maar daar krijg ik dezelfde melding.

Heb ik iets gemist?
Kan ik nog wel iets in het determinatiealbum plaatsen?
Of mag ik alleen nog maar kijken en vogeltjes opzoeken in de hoop dat ik mijn kiekjes kan determineren.

Ik zie veel "gemopper" voorbij komen in dit topic. Daar begin ik nog even niet aan maar volgens mij zijn de ergernissen in de meerderheid ten opzicht van de voordelen.

Oké, een klein moppertje dan: Ik heb deze vraag ook al gesteld bij "contact". En geen antwoord. Maar dat had iemand anders al "gemopperd".

Ik hoop dat we weer snel "de oude Birdpix" terugkrijgen. Ik bedoel natuurlijk die waarin alles kan wat voorheen ook kon.

Groetjes,
Ger

O, ja. Zit ik met deze opmerkingen wél op de juiste plaats?
_________________
Sony RX-10 M4
Back to top
Reply with quote
 
Alwin K.


Gender: Male

Joined: 14 Nov 2005
Posts: 46
Location: Maassluis
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Jul 2024, 13:55    Post subject:
Ik begrijp ook wel dat het gemopper over de nieuwe site niet echt leuk is voor de ontwerpers die heus hun best doen om alles goed draaiende te krijgen. Maar wat zo is dat is zo: we kunnen er niet omheen dat de site wel heel erg traag is en blijft en nog steeds de nodige ongemakken of gebreken vertoont.
Hoewel je ook kan zeggen: “Vroeger moesten we met een rolletje naar de fotozaak en vervolgens een week wachten om te weten te komen welke foto’s er gelukt zouden zijn. Als we nu thuis komen steken we de geheugenkaart in de sleuf van de computer en kunnen we a la minuut zien welke foto’s gelukt zijn er waar we wat mee kunnen”. We zijn dat gewend en verwend geworden. Maar …………….. we zijn wel gewend geraakt aan deze standaarden en dan valt zo’n teruggang redelijk zwaar. Ook mij heeft de grote traagheid en de manier waarop de site soms reageert in zijn greep gekregen.
Buiten de grote traagheid ben je soms wel direct ingelogd met het account om vervolgens weer opnieuw te moeten inloggen om de complete functionaliteit van de site te hebben.
Als je een foto aanklikt waaronder reacties staan en je daarvoor naar beneden scrolt moeten die reacties eerst nog weer opgehaald en ingeladen worden.
Heb al vaker ondervonden dat er helemaal geen foto’s via het menu-item “nieuwste foto’s” ingeladen werden.
Als ik op de site zit en bovenstaande handelingen zit te doen merk ik dat ik het snel links laat liggen en andere sites ga bezoeken en aanklikken. Ik had dat van mijzelf niet verwacht maar blijkt toch zo te zijn. Ik neem dus tot op heden geen deel aan de site helaas.
Ik hoop echt dat er snel goede aanpassingen en oplossingen komen voor de vele ongemakken op de site. Dat verdienen de makers, die al jaren deze community in de lucht gehouden hebben, echt.

Groet,
Alwin K.
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1814
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Jul 2024, 8:15    Post subject:
Precies zoals je het schrijft Alwin!
En dat is verdomd jammer.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1814
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Jul 2024, 9:20    Post subject:
@ ggerretje:
Je vraagt of je wat gemist hebt?
https://www.birdpix.nl/viewtopic.php?t=13629
Kan zijn natuurlijk dat je deze nooit meegekregen hebt - maar ik kan me vergissen en in dat geval: welkom bij het mopperaarsgezelschap.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
ggerretje


Gender: Male
Age: 66
Joined: 06 Dec 2010
Posts: 10
Location: 's-Gravenvoeren (B)
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 07 Jul 2024, 20:50    Post subject:
Hallo Josephine,

Dank je wel voor je reactie.
Maar zover was ik natuurlijk ook al gekomen. Dat er het een en ander vernieuwd is.
Zoals ik al aangaf sluit ik me niet meteen aan bij de mopperaars. Gewoon omdat ik nog niet zoveel van de nadelen ervaren heb. Zo vaak vertoef ik ook niet op BP. Alleen weet ik nog steeds niet hoe ik een foto moet uploaden?
Ik moet me registreren. Ben ik dan niet geregistreerd met mijn account?

In ieder geval kan en mag ik plotseling bijna niets meer. Maar ik mopper niet.
Ik onderga mijn lot gelaten Smile

Groetjes,
Ger
_________________
Sony RX-10 M4
Back to top
Reply with quote
 
josephine
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 72
Joined: 20 Sep 2006
Posts: 1814
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 08 Jul 2024, 8:47    Post subject:
Je bent niet automatisch met me birdpixaccount geregistreerd nee - via de link die in de eerste melding van dit topic staat kom je op een pagina waarin je dat kunt doen, en dan heb je dus één account op birdpix en eentje op de birdpixcommunity van vogelskijken. Als je daar eenmaal zit moet je soms nog eens inloggen, soms voor een reactie, soms voor een foto te uploaden. Het uploaden zelf is ook weer een dingetje, het proces staat in de vele reacties in dit topic beschreven. Je moet namelijk, als je je foto hebt geplaatst, nog aangeven dat hij klaar is voor moderatie, zoiets. Ik doe het zelf zelden, dus uit mijn hoofd weet ik het niet zo goed meer. Het zijn meer stappen in elk geval.
Omdat op de nieuwe site geen forum is moet je dit van het oude birdpix dus blijven gebruiken, en daar kijkt vrijwel niemand meer op. Vincent wel, gelukkig.
Succes. Het grotere upload formaat is wel fijn.
grtz, josephine
Back to top
Reply with quote
 
Krijn Dijkema


Gender: Male
Age: 68
Joined: 17 Dec 2003
Posts: 80
Location: Loppersum
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Jul 2024, 14:00    Post subject:
Vincent Vuik wrote:
Josephine, helemaal eens dat de site nog steeds te traag is, en dat verbeteringen niet vlot gaan. Er is weinig capaciteit voor beschikbaar, en er zijn ook andere sites waaraan gewerkt wordt door Pixfactory. Het enige wat we kunnen doen, is de wensen onder de aandacht blijven brengen en geduld hebben. Voor mij persoonlijk is de site niet optimaal, maar werkbaar. Ik knap er niet op af, zoals ik bij jou zie. Ik hoop wel dat de activiteit op de site weer gaat stijgen. Deels het effect van slecht weer en zomerdip, maar deels ook doordat de site niet optimaal functioneert. Dat moet eigenlijk niet zo lang duren.

Dit forum in leven houden of inbedden in de nieuwe site, ik kan het eens voorleggen. Geen idee of dat haalbaar is qua kosten voor hosting, onderhoud aan twee sites, beveiligingsrisico's van deze oude site, enzovoorts.

Groeten, Vincent


Graag breek ik ook nog (nogmaals) een lans voor de suggestie om het forum óf nieuw leven in te blazen of inderdaad een werkbare en opvallend geplaatste link naar het oude BP. Ik vind het echt een heel gemis dat je op geen enkele manier een onderwerp spontaan kan aansnijden zoals info over nieuw uitgeprobeerd apparatuur of over een wel of niet aan te schaffen lens of camera, een interessante fotoplek, ervaringen met apparatuur, occasions, etc, Een item waarvan je weet of meent dat ook anderen daar vast wat aan hebben. Veel beginnende vogelfotografen hebben vaak vragen waarmee velen hier hen prima op weg kunnen helpen en dat heeft zeker ook een aanzuigende werking. Ik vind de aangevoerde reden dat het forum weinig werd gebruikt niet sterk omdat het forum helemaal was weggedrukt naar de niet zichtbare onderkant van de site en bijna onvindbaar was. In de 'oude tijd;' was het forum een bron van leesgenot , en vooral ook goed voor prima zoekinformatie. Ik heb het idee dat de makers te gemakkelijk in het aangevoerde argument meegaan en hiermee te snel voorbij gaan aan deze een al vele malen, door meerdere mensen geopperde suggestie. Ik kan me trouwens best voorstellen dat jij (Vincent) als spreekbuis zijnde, het lastig vind om reeds ingediende voorstellen steeds maar weer opnieuw in te moeten brengen bij mensen die kennelijk allerlei andere dingen aan hun hoofd hebben, maar laat dan deze wens a.u.b. toch prioriteit krijgen. Overigens voor de rest wat de site betreft , zit hier een heel tevreden persoon te typen. Ik waardeer BP, haar community alsook zeker de mods ten zeerste. Voor mij is BP één van de grote drijfveren om er steeds maar weer met de camera op uit te gaan op zoek naar die éne vogelfoto ! groet Krijn
_________________
Voornamelijk Sony en Olympus spullen
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 37
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1584
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Jul 2024, 12:54    Post subject:
Ik denk/hoop dat we goed nieuws hebben Very Happy Very Happy Very Happy. De ontwikkelaars van de site waren een beetje door hun mogelijkheden heen om de site sneller te krijgen. Vanwaar die traagheid, en waarom op het ene moment sneller dan op het andere moment? De focus is toen verschoven van de site naar de server waar de site op draait. En daar bleek een flinke optimalisatie mogelijk. Die is doorgevoerd, en sindsdien draait de site bij mij als een zonnetje. Zeker als je het vergelijkt met de prestaties van de afgelopen tijd. Bij jullie ook? Einde van het gemopper daarover? Very Happy

Een andere aanpassing is het uploadmechanisme voor de maandopdracht. Hopelijk nu geen problemen meer bij sommigen van ons. Ook kun je nu een soortnaam opgeven, techniek beschrijven, en de exif gegevens worden getoond.

Hopelijk is met het verbeteren van de snelheid de grootste hobbel in het gebruik van de site overwonnen, en kan de focus naar de andere wensen die we nog op onze lijst hebben staan. Daarvoor geldt wel dat de ontwikkelaars nu ook hun vakantieperiode in duiken. In augustus gaan we het weer hebben over de wensenlijst. Punt van een forum / mogelijkheden voor communicatie tussen gebruikers zal ik ook wel weer eens aansnijden.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 280
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 10 Jul 2024, 13:38    Post subject:
Super. Bedankt ontwikkelaars en anderen die hier moeite voor hebben gedaan. 👍😀👍
Truus
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
nelappelmelk
PixPas Pro


Gender: Female
Age: 73
Joined: 16 Jan 2009
Posts: 654
Location: Ugchelen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 17 Jul 2024, 8:19    Post subject:
Wat een verschil. Heel prettig die snelheid nu. Ik ga weer meer kijken.
_________________
Sony RX 10-4
Ik houd me voornamelijk met landschapsfotografie en macrofotografie bezig.
De laatste jaren ben ik ook vogelfotografie gaan waarderen.
Back to top
Reply with quote
 
Adri Gr Nuelend


Gender: Male
Age: 51
Joined: 01 Jun 2005
Posts: 227
Location: Vorden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Oct 2024, 9:58    Post subject:
Ik heb geen idee of je dit nog leest, maar ik heb nog een opmerking. Nu weet ik het niet zeker of het aan mijn browser ligt of aan de site zelf, maar ik moet echt een paar keer per week opnieuw inloggen. Ik zie ook nergens de mogelijkheid mijn inloggevens te laten onthouden dmv een vinkje.
_________________
Canon & Apple
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 280
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 15 Oct 2024, 10:17    Post subject:
Daar wil ik nog wat aan toevoegen. Ik heb een paar keer gehad dat ik moest inloggen. Dat deed ik dan en ik kreeg de melding: “ U bent ingelogd we verbinden u door” en dan krijg ik direct weer de inlog pagina. Als ik dan weer inlog gebeurt weer hetzelfde. Ik kon dus helemaal niet op de site komen. Een paar uren later ging het dan wel goed.
Is dit mijn browser of is het de site die een spelletje met me speelt?
Truus
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
Truus Aletta Maan
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 71
Joined: 03 Jan 2017
Posts: 280
Location: Oosterstreek
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 15 Oct 2024, 10:22    Post subject:
Het is een groot gemis dat er op de nieuwe site geen plaats is waar we dit soort vragen kunnen stellen.
Truus
_________________
Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Vuik
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 37
Joined: 27 Jul 2016
Posts: 1584
Location: Krimpen aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 23 Oct 2024, 8:40    Post subject:
Ik kijk hier niet vaak meer. Zie nu jullie vragen.

We (moderators) hadden pas ook af dat inloggen niet lukt. Een paar uur later is het dan weer in orde. Als dit vaker gaat gebeuren, zal er ergens een probleem moeten worden gevonden en opgelost.

Een algemene plek om te discussiëren, vragen te stellen, nieuwsberichten te delen enzovoorts staat nog wel op de wensenlijst ja.

Groeten, Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Post new topic   Reply to topic
Page 11 of 11


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum