josephine wrote: |
.....
En dan nu mijn voorstel, het komt zomaar in me op: Bewaar het oude birdpix voor het forum. Maak een link in het nieuwe birdpix/vogelskijken naar het oude birdpix-forum. Uiteraard ook daarbij een tabblad: nieuwe berichten op de voorpagina zoals er ook een tabblad voor nieuwe reacties is. Liever duidelijker natuurlijk, maar goed. Hoe bezwaarlijk kan dat zijn? grtz, josephine |
Vincent Vuik wrote: |
Josephine, helemaal eens dat de site nog steeds te traag is, en dat verbeteringen niet vlot gaan. Er is weinig capaciteit voor beschikbaar, en er zijn ook andere sites waaraan gewerkt wordt door Pixfactory. Het enige wat we kunnen doen, is de wensen onder de aandacht blijven brengen en geduld hebben. Voor mij persoonlijk is de site niet optimaal, maar werkbaar. Ik knap er niet op af, zoals ik bij jou zie. Ik hoop wel dat de activiteit op de site weer gaat stijgen. Deels het effect van slecht weer en zomerdip, maar deels ook doordat de site niet optimaal functioneert. Dat moet eigenlijk niet zo lang duren.
Dit forum in leven houden of inbedden in de nieuwe site, ik kan het eens voorleggen. Geen idee of dat haalbaar is qua kosten voor hosting, onderhoud aan twee sites, beveiligingsrisico's van deze oude site, enzovoorts. Groeten, Vincent |