Posted: Thu 02 Nov 2006, 18:31 Post subject: Irfanview
Ik heb het programma IrfanView en PhotoFiltre. Heeft iemand hier ervaring mee, want ik krijg mijn foto's er niet heel scherp als ik ze verklein of gaat dat gewoon niet met deze programma's
Weliswaar wordt hier het programma Photoshop (Elements) gebruikt, maar mogelijk bevatten jouw fotoprogramma's vergelijkbare functies. Ook vind je hier een link naar een online fotoprogramma wat je eventueel kunt gebruiken.
Succes!
Met vriendelijke groet,
Joop Gerretse
Kyle Grotens wrote:
Ik heb het programma IrfanView en PhotoFiltre. Heeft iemand hier ervaring mee, want ik krijg mijn foto's er niet heel scherp als ik ze verklein of gaat dat gewoon niet met deze programma's
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Sat 04 Nov 2006, 0:04 Post subject:
Ik werk al jaren met PhotoFiltre Studio. Perfect programma.
De Studioversie werkt zelfs met lagen. Kan er ook mijn .raw bestanden in openen. Kijk even op de site van Jeroen de Bruin voor de gebruiksaanwijzing en wat tips.
http://photofiltre.jeroendebruijn.nl/
Posted: Sat 04 Nov 2006, 23:17 Post subject:
Met irfanview moet je bij het verkleinen op resample drukken. (optie bij geavanceerd)Op mijn website vind je onder de 'vogelfoto's' nog niet geresampelde exemplaren en onder 'finland' wel geresampelde. Het verschil is duidelijk
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum