Posted: Fri 01 Dec 2006, 20:51 Post subject: canon 350D + canon 18-55mm, ook heb ik nog een 20D body
te koop aangeboden:
een canon eos 350D (silver edition) aankoopdatum: 10-09-2005 incl. originele doos, bon, software enz.
incl:
- compact flash geheugenkaart 512mb ultra II
- 4 accu's
incl. 18/55mm kitlens, met nog 6 maanden garantie, incl. zonnekap en uv-filter.
vraagprijs: 490,- euro
alles in uitstekende conditie en erg weinig gebruikt, dat is ook de reden dat deze mooie set de deur uitgaat.
Ik heb ook nog een 20D body te koop van iets meer dan 2 jaar oud, incl. doppen en originele kabels, software dozen en boekjes.
incl. 4 accu's.
moet misschien wel een keertje schoongemaakt, zit wat stof op, maar dat hou je toch niet tegen.
vraagprijs:
als je interesse hebt stuur me dan even een mailtje of een PB. _________________ www.ltdphoto.com
Last edited by Lesley van Loo on Thu 07 Dec 2006, 15:05; edited 3 times in total
Posted: Mon 04 Dec 2006, 22:12 Post subject:
de 70-300 lens is inmiddels verkocht, wel heb ik dus nog te koop:
- een canon eos 350D, aankoopdatum 10-09-2005, incl. originele kabels, lader, software, doos en aankoopbon, zeer weinig gebruikt, met 512mb ultra II cf geheugenkaart en 4 accu's.
incl.
- canon ef 18-55mm objectief, aankoopdatum 03-06-2006, dus met nog een half jaar garantie, met zonnekap en uv-filter, incl. aankoopbon.
dit is een mooie en vooral ook goede, weinig gebruikte set waarmee je gelijk aan de slag kunt.
nieuwprijs camera + lens nu nog 595,- . bij mijn set zitten extra nog: 3 accu's, 512mb ultra II cf geheugenkaart, zonnekap en uv-filter ter waarde van: 100,- . totale waarde van deze set nu dus nog: 695,- euro
mijn vraagprijs voor de complete set is: 490,- euro
als je interesse hebt, stuur me dan even een mailtje of een BP
Posted: Thu 07 Dec 2006, 13:23 Post subject:
omdat ik eigenlijk best snel een 30D wil kopen en ik anders mijn 20D body inruil, is dit de laatste kans om mijn 20D body te kopen voor een mooie prijs.
het gaat om een 20D body van ongeveer 2 jaar oud, met originele doos, software, kabels, dop, lader en accu, ook zitten er extra nog 3 accu's bij.
Ook zit er een 512MB CF geheugenkaart bij, maar die stuur ik na omdat ik die bij mijn 30D aan moet vragen, zodra die binnen is zal ik hem opsturen.
zit wel wat stof op de sensor, maar ja, dat hou je toch niet tegen, gewoon een keertje schoon laten maken.
dus als je nog een 20D zoekt doe een bod zou ik zeggen.
ook heb ik nog een canon eos 350D (silver edition) aankoopdatum: 10-09-2005 incl. originele doos, bon, software enz.
incl:
- compact flash geheugenkaart 512mb ultra II
- 4 accu's
incl. 18/55mm kitlens, met nog 6 maanden garantie, incl. zonnekap en uv-filter.
alles in uitstekende conditie en erg weinig gebruikt, dat is ook de reden dat deze mooie set de deur uitgaat.
oh ja, er zit ook nog een hama fototasje bij waar de body met lens en de extra accu's mooi in mee kunnen.
vraagprijs: 490,- euro
onderhandelen kan natuurlijk altijd. _________________ www.ltdphoto.com
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum