Gender: Male Age: 43 Joined: 28 Jan 2006 Posts: 11 Location: Ede
Posted: Sat 23 Dec 2006, 13:35 Post subject: lenzen huren
omdat mijn lens nog steeds in reparatie is (al 7 weken (Nikon)) en omdat ik de komende tijd vakantie heb, zou ik graag een lens huren. Wie weet waar je (tele) lenzen kan huren bij mij in de buurt (Ede) Of heeft iemand een leuke telelens over die ik een poosje kan huren?
bvd erik Lindhout _________________ Nikon D70s
AF 70-300mm f/1:4-5,6G
Gender: Male Age: 68 Joined: 05 Feb 2006 Posts: 174 Location: Best
Posted: Sat 23 Dec 2006, 17:17 Post subject:
In Nuenen bij Eindhoven kun je ook lenzen huren, zowel Canon als Nikon.
Met eventueel transportservice. Bij een langere huurperiode zonder al te veel meerprijs.
Te vinden op www.pixto-f.nl _________________ Canon EOS 7DII
17-85 mm IS USM en
300 mm F4 IS USM, ext. 1.4x
Gender: Male Age: 38 Joined: 03 Nov 2004 Posts: 75 Location: Ugchelen
Posted: Sat 23 Dec 2006, 20:47 Post subject:
jepickx wrote:
In Nuenen bij Eindhoven kun je ook lenzen huren, zowel Canon als Nikon.
Met eventueel transportservice. Bij een langere huurperiode zonder al te veel meerprijs.
Te vinden op www.pixto-f.nl
die is overigens redelijk landelijk geloof ik ook arnhem enzo _________________ Canon 30d
Jong? Natuur? De NJN natuurlijk! http://www.njn.nl
Gender: Male Age: 68 Joined: 05 Feb 2006 Posts: 174 Location: Best
Posted: Sat 23 Dec 2006, 23:06 Post subject:
Pixto-f heeft inderdaad een aardige dekking voor wat betreft transport van het gehuurde materiaal. Aan die service zijn dan misschien wel wat koaten verbonden. Maar als je de spullen voor een vakantie wil huren, dus voor een wat langere tijd, dan is de totaalprijs aardig concurerend. Ik vind alleen de borg exorbitant hoog. Die krijg je uiteindelijk wel terug. maar als je op vakantie gaat, dan wil je dat geld misschien wel anders gebruiken. _________________ Canon EOS 7DII
17-85 mm IS USM en
300 mm F4 IS USM, ext. 1.4x
Gender: Male Age: 43 Joined: 28 Jan 2006 Posts: 11 Location: Ede
Posted: Wed 27 Dec 2006, 23:29 Post subject: lenzen huren
Ik heb zelf op internet ook gezocht natuurlijk, maar daar kwam ik eigenlijk ook het zelfde tegen wat hiervoor is gezegt, dus als ik het goed begrijp zijn er eigenlijk bijna geen bedrijfen die telelenzen verhuren? of weet iemand toch nog iets wat ik niet gevonden heb.
ik hoor het graag gr erik lindhout _________________ Nikon D70s
AF 70-300mm f/1:4-5,6G
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Thu 28 Dec 2006, 8:34 Post subject:
volgens mij doen toch wel meer bedrijven dit. Bij foto Patent in Utrecht bijvoorbeeld (ook flinke borg). fotografen verhuren vaak hun studio, dus misschien ook wel hun lenzen. Stel je vraag ook eens op fotoapparatuur.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum