Gender: Male Age: 54 Joined: 28 May 2006 Posts: 53 Location: enschede
Posted: Mon 01 Jan 2007, 9:23 Post subject:
ik heb geen ervaring met deze internet winkel. Ik heb even gekeken op de site maar kan nu niet zeggen dat het daar goedkoop is volgens mij is konijnenberg goedkoper.in een winkel kun je eerst de spullen in de hand houden, als je veel geld uit gaat geven is een gewone winkel prettiger maar dat is een persoonlijke menig. En in een winkel hebben ze denk ik meer kennis.( dit is dan het geval bij konijnenberg) _________________ Nikon d200 lens nikkor 18-200 f3.5-5,6G if ed vr,Sigma 50-500mm F4-6.3 EX APO Nikon, Sigma 500mm/f4,5, Nikon 1,4 tc
Bedankt voor je reactie. Je punt is duidelijk. Het is inderdaad beter naar een winkel te gaan met goed advies, service etc. maar het blijft wel een afweging die je moet maken als het elders goedkoper is. Ik zal het iets specifieker maken. Ik ben geintereseerd in :
Canon 400D body met lens :Sigma 50-500mm F4-6.3 EX APO DG HSM. Als ik het goed zie heb jij ook deze lens (bevalt ie goed?).
Canon 400D Body € 575 (europees model dus zonder NL-handleiding)
Sigma 50-500mm F4-6.3 EX APO Can DG HSM €865
Scheelt toch best veel en zonder NL handleiding kan ik wel leven.
Vandaar mijn vraag of er mensen zijn met ervaring met dit bedrijf. Als de service slecht is of levertijden enorm etc. is dat wel goed om te weten. Het is ook goed te weten dat Konijnenberg een goede zaak is met verstand van zaken.
Mochten er nog anderen zijn met ervaring met Camerasales dan hou ik mij aanbevolen.
Posted: Mon 01 Jan 2007, 14:25 Post subject:
@ Peewee: let op de prijzen die jij noemt van camerasales zijn zonder BTW, onder die prijs staat de prijs met BTW en die is voor de 400D body 685,- euro, dus dan scheelt het opeens niet zoveel meer. _________________ www.ltdphoto.com
Bedankt. Zit ik dus even niet op te letten. Tja dan is Konijnenberg denk ik een betere optie.(of www.kamera-express.nl )
Ik zit dan wel heel erg te slapen maar ik hou er niet zo van dat de prijzen exclusief BTW groot worden weergegeven en inclusief maar heel klein. Alleen dat vind ik al een goeie reden niet bij Camerasales te kopen.
Gender: Male Age: 54 Joined: 28 May 2006 Posts: 53 Location: enschede
Posted: Mon 01 Jan 2007, 18:40 Post subject:
die lens bevalt mijn prima hij is snel stukken sneller dan de 170-500 van sigma, konijnenberg heeft ze er allebei liggen om te proberen haal hier je voordeel uit, ga ook andere body's proberen ( ik wil niet zeggen dat de 400d slecht is.) maar een body moet goed in de hand liggen.
en je moet er natuurlijk goed mee overweg kunnen _________________ Nikon d200 lens nikkor 18-200 f3.5-5,6G if ed vr,Sigma 50-500mm F4-6.3 EX APO Nikon, Sigma 500mm/f4,5, Nikon 1,4 tc
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum