Gender: Male Age: 59 Joined: 18 Nov 2005 Posts: 155 Location: ZETTEN
Posted: Sat 06 Jan 2007, 22:46 Post subject: De pestvogel...
Aangezien mijn schoonvader me vertelde dat er al pestvogels zijn gesignaleerd, ben ik ze tot nu toe nog niet tegen gekomen.
Is er iemand die de pestvogels dit seizoen al is tegen gekomen of weet iemand een plek waar ze uithangen, had ik graag een seintje gehad?
Ik ben weer een jaar aan het wachten om ze op mijn plaat te krijgen, tot nu toe zonder resultaat.
Posted: Sun 21 Jan 2007, 20:28 Post subject:
Knip, ik heb ze!
Dankzij een tip van Alexander Koenders naar Wageningen overgestoken.
Inmiddels al diverse malen geweest en oa Mies leren kennen.
Maat nu ik ze in levende lijve heb gezien zijn ze alleen maar nog mooier geworden!
Posted: Mon 22 Jan 2007, 9:36 Post subject:
Hi Robbie,
is het gisteren nog gelukt in Wageningen?
Ik was diegene die een beetje geirriteerd reageerde toen jullie met z'n allen tussen mij en de Pestvogels gingen staan. Maar ja ik stond er al een uurtje of 5 en als er dan mensen daar gaan staan waar ik weet dat die beesten willen gaan zitten... nou ja daar werd ik niet zo vrolijk van. Sorry daarvoor
Ik heb wel wat 'frame-fillers', maar niet dat wat ik wilde. Ik heb de resultaten nog niet bekeken, maar ik ben bang dat (bijna??) alles in de vuilnis verdwijnt
Posted: Mon 22 Jan 2007, 10:06 Post subject:
Hi Peter,
Ja, logisch dat je geirriteerd raakte, maar had niet gehoeven, uiteindelijk gingen we allemaal opzij, maar nog sorry voor gisteren.
Het heeft daarna niet meer mee gezeten, het weer en vooral het licht bleef slecht.
We zijn nog wel het sportcomplex opgelopen omdat de vogrels daar naar toe waren gevlogen, maar de foto's konden allemaal in de recycling.
Mijn vrouw had net de Sigma 180-500 gekocht en die wilde ze dus uitproberen, maar helaas was daar het weer niet voor.
Ik denk dat we binnenkort maar gewoon in ons tentje gaan zitten voor de ijsvogel.
In ieder geval geen last meer van de regen.
Maar nogmaals, sorry voor gisteren, kerel en ik hoop je snel weer te zien.
De volgende keer geven we elkaar een hand.
Groeten,
Zijn de pestvogels nog aanwezig in Zeewolde, want heb morgen een dagje vrij en wil er eens een rit aan wagen. Op waarneming worden ze niet meer gemeld.
Oke Janneke, waarschijnlijk zijn ze daar niet meer. Zijn er in Noordoost Nederland nog plekken waar ze op dit moment uithangen? _________________ Nikon D300 + 300mm
Als ze niet gemeld zijn lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze er nog zitten... Ik meld het in elk geval als ik wat bijzonders zie (heb bijvoorbeeld ook de sneeuwuil braaf weer gemeld maandag...), juist voor mensen die niet op stel en sprong de deur uit kunnen naar iedere melding...
Gender: Male Age: 74 Joined: 27 Mar 2005 Posts: 33 Location: Dronten
Posted: Wed 03 Dec 2008, 17:37 Post subject: pestvogels
Arjan,
Na zaterdag pestvogels niet meer gezien in Zeewolde.
Ed _________________ Nikon D70 en D200 met AF VR-Nikkor 80-400 1:4,5-5,6D en Sigma 500 4,5
Sigma 150 macro,
Nikon D300
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum