HJDT wrote: |
Een zaak als Kamera Express is maar enkele euro's duurder maar zal dit soort lage streken NOOIT leveren, daar ben ik van overtuigd. |
cor visser wrote: |
Beste Jaap
Ik weet dat hij in Woudenberg zit, dit heb ik voor je kunnen vinden. Crown Group Westerwoud 13/A 3931DJ Woudenberg Tel: 033 2867030 Fax: 033 2866195 groet cor visser |
HJDT wrote: |
Ik loop al een tijdje rond met een zeer nare ervaring met Crown die ik jullie toch niet wil onthouden.
Enige tijd geleden vroeg ik bij Crown prijsinformatie op over een EF500f4 lens en een Canon EOS 30D. Daarbij de vraag wat ik voor mijn 20D terug zou krijgen. Ik kreeg antwoord over de prijzen en dat er voor mijn 20D 700 euro inruil geboden werd, er werd niet gerept over of het tot een bepaalde datum geldig was dus ik dacht er 4 dagen over na. Het was uiteraard een uitstekend aanbod en ik mailde dat ik graag de body wilde komen inruilen (de lens zou ik nog niet direct aanschaffen). Krijg ik doodleuk een mailtje terug dat het aanbod niet meer geldig was, dat er geen 20D's meer ingeruild werden omdat er ondertussen al teveel op de plank lagen. Verbazing en verontwaardiging waren mijn deel en wat ik ook deed ik kon geen verandering in de situatie brengen en ik had gewoon dikke pech. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik het absoluut niet pikte dat er op een dergelijke manier zaken gedaan werd door meneer Ruitenberg en dat ik zowel verbaasd als woest was over de gang van zaken. Mijn advies zou dus zijn: (tenzij je graag zaken doet met een onbetrouwbare toko) blijf weg bij Crown !!!!!!!!! Een oplicher eersteklas die zich alleen aan zijn woord houdt als het hem uitkomt. Een zaak als Kamera Express is maar enkele euro's duurder maar zal dit soort lage streken NOOIT leveren, daar ben ik van overtuigd. Voor dat verschil en een betrouwbare leverancier rij ik graag iets verder.... |
Quote: |
De reactie van Jan Uilhoorn is wat dat betreft nogal onbehouwen, misschien zou je beter even kunnen vragen hoe dat dan precies zat, je slaat de plank namelijk volledig mis !!
|