Posted: Sat 13 Jan 2007, 19:40 Post subject: Canon EOS 1D Mark III ?
Komt hij er of niet ? heb een link ,maar weet niet of dit een echte is,misschien weet iemand meer ? en ik moet een extra Taal tool installeren denk ik,want ik zie niet alles volgens mij
Canon EOS 1D Mark III : 12Mp, x1.2, DIGIC III, 8,5fps,raw 25매까지, 먼지제거, 세로그립분리가능(grip détachable en kit 불어 표현이 이렇습니다), SD+CF, Wifi.(2007 1월) - 3000Eur
AF향상, 측광향상, iso3200의 화질 많이 향상, jpg화질 향상이 이루어짐 : 디직 3의 공통된 성능향상일것 같습니다.
Age: 47 Joined: 18 Aug 2005 Posts: 651 Location: Valkenswaard
Posted: Sun 14 Jan 2007, 9:43 Post subject:
Zou leuk zijn, goeie specs, maar 3000 euro introprijs is irreëel laag, denk eerder aan 4k-4,5k en pas na een paar maanden wat minder.
Iets lager staan trouwens ook de te verwachten lenzen, waaronder de 100-400/4 IS voor 1200 euro en de 400/4 IS voor 1400 euro. Gezien de prijs van de Nikon 200-400 VR lijkt me dat onwaarschijnlijk...dus of de bron zo betrouwbaar is...?
Bij northlight zijn diverse pagina's over de toekomstige releases.
Omdat Canon dit jaar 70 jaar bestaat en het EOS systeem 20 jaar, verwacht men dat er op de PMA in de states wel wat "vuurwerk"zal komen. Op camera en lenzen gebied. leuk om op deze site te snuffelen.
groet,
Jurgen Sloots
Buteo Outdoor Supplies
www.buteo-outdoorsupplies.com _________________ Diverse Canon apparatuur, schuiltentjes en vaste hutten. Verder allerlei zaken voor natuurfotografen die ik in het veld test.
Posted: Mon 15 Jan 2007, 9:25 Post subject:
Er zijn altijd geruchten.
Ik heb begrepen dat er bij de PMA geen nieuwe 1D of 1Ds gepresenteerd word. Hopelijk betekent dat, dat er wat nieuwe lenzen komen. En nog meer hopelijk, ook wat goede. Dat gerucht van 100-400/4 IS is mijn droom, maar die pipo die denkt dat ie 1200 Euri gaat kosten die ziet ze echt vliegen. Wanneer dan wel een nieuwe 1D of 1Ds? Wsch pas in blok 3 van dit jaar. Er zijn dit jaar geen grote sport evenementen, dat is in het nadeel van een snelle release van de 1Dmk2N vervanger. Aan het eind van dit jaar zou dat beter zijn met dan nog 8 maanden tot de Olympische spelen. Lang genoeg om iedere sportfotograaf van 1Dmk3 camera's te voorzien. (Lees dat ging bij de 1Dmk2 bijna mis. Toen waren er haast geen camera's voor de niet-sport fotografen beschikbaar)
Dit jaar is idd 20 jaar Eos en vorig jaar heb ik al ergens op BP gemeld, dat een spokesman van Canon mij meldde dat we een geweldig jaar tegemoet gaan met opmerkelijke nieuwe producten. Zelf ben ik van mening, dat die PR gasten helemaal niet weten wat er gaat komen, maar dat ze dat gewoon moeten roepen. Aan de andere kant is dat natuurlijk beter, dan dat ze vooraf zeggen, 'we houden het rustig'.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum