Posted: Sun 28 Jan 2007, 17:08 Post subject: Verrekijker en camera in 1?
Beste allemaal,
Graag zou ik willen weten<ik heb al veel zitten zoeken of er al een subject was over dit onderwerp>
of er iemand iets zinnigs kan zeggen over een camera en verrekijker in 1
die kan worden gebruikt om foto's te maken van vogels
je hebt ze in alle soorten en maten en merken, verschillende resoluties
Heeft iemand ervaring met deze manier?
alvast bedankt
Posted: Mon 29 Jan 2007, 9:18 Post subject:
Nee, helaas Rick, daar heb ik geen ervaring mee. Wel met een 'easy on easy of' systeem om foto's te maken door je verrekijker heen. Je kunt mijn resultaten hier op de site bekijken. Het is een behoorlijk aparte hobby, maar het is beter dan niets. Let wel op, je zal altijd een ondergrond/statief o.id. moeten hebben om foto's te maken. Wat digibining betreft is er nog veel te verkennen en volgens mij nog erg veel mogelijk.
groet _________________ Canon DSRL: ouder spul
Ik heb een MEADE Capture View (8x22mm) nieuw liggen. Een verrekijker met ingebouwde camera. Leuke 'gimmick', maar ik heb er nog nooit duidelijke foto's meegemaakt. Veel te omslachtig. Voordat je een foto gemaakt heb is de vogel gevlogen.
Rond het laatste Vogelfestival was er sprake dat er een kwalitatief goede scoop met ingebouwde camera (met display) zou komen. Kijk op het forum over dit onderwerp. Ik heb er niets meer overgehoord. _________________ Nikon F100; Nikon D70s: NikonAF-S 70-300 mm/4.5-5.6 G IF VR; Sigma 17-70 mm 2.8-4.5 DC Macro, Nikon AF-S 28-70 mm 2.8 D; Nikon AF 85 mm 1.8 D, Gitzo1348mk2, Wimberley-head; Manfrotta 560B monopod
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum