Gender: Male Age: 43 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 248 Location: Amsterdam
Posted: Wed 12 Jan 2005, 9:21 Post subject:
Ik had die ring ook van Combifocus via Rob ter Ellen maar, dat ding zit er inderdaad goed op maar gaat (bij de Kowa iig) zeer traag en moeizaam van het oculair af. Ik was ook al de eerste dag zo'n stel schroefje kwijt!Ik zou je aanraden om zo'n adapter te zoeken die uit twee delen bestaat aan te schaffen. Vraag even aan de ander Swarovski gberuikers wat die doen. _________________ Nikon D200 met AF-S 300mm f4 en 1.4 converter
Posted: Wed 12 Jan 2005, 13:05 Post subject: adapter Swarovski
Dag Pim,
Ik heb dezelfde spullen als jij en gebruik de Swarovski adapter. Die wordt geleverd met een viertal "plaatjes"met verschillende filtervattingen.
Oplopend van 28 mm tot 52mm. Deze adapter bevalt mij goed, alhoewel ik moet opmerken dat ik geen ervaringen heb met andere adapters.
Vriendelijk kon ik de prijs niet noemen. Rond de 160 euro.
succes, rein
Age: 49 Joined: 04 Aug 2003 Posts: 1763 Location: Vleuten
Posted: Wed 12 Jan 2005, 17:30 Post subject:
Hoi Pim,
Een adapter die mij, en vele anderen altijd prima bevallen is, is "de Finse" adapter. Ik weet eigenlijk niet eens of dat ding door het leven gaat met een officiele typeaanduiding. Hij is te bestellen via www.cursorius.com. Daar staat ook een uitgebreide beschrijving van het ding geloof ik.
Groeten Michel _________________ Canon EOS 40D/7D, Canon EF 500f4 L IS USM en Canon EF 300f4 L IS USM. Eventueel met 1.4x Tc type II.
Statief: Gitzo G3125 + nep-Wimberly of Manfrotto 055 met 139 RC kop.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum