Posted: Sun 04 Feb 2007, 0:57 Post subject: Lenskap kwijtgeraakt bij Blauwstaart... eerlijke vinder?
Het gaat om een frontlensdop c.q. kap voor een Nikon 300/2.8 afs I. Het is een vrij groot (diameter ca. 14 cm) zwart ding met een slappe leren flap eran die over de gehele zonnekap past, en een touwtje om het geheel vast te trekken.
Vandaag wrsch. bij het uitpakken ter plaatse van de blauwstaart uit de rugzak gesukkeld of er niet in gekomen. Erg dom maar helaas. Ik vind het geen fijn ding in gebruik maar zou het toch wel graag terug willen zeker zolang ik nog niets beters heb.
Wie heeft het gevonden? Ik vergoed uiteraard de kosten. Regelen we wel in PBtje. _________________ Nikonian; Gitzo
http://home.wanadoo.nl/egonkraak/foto/
Posted: Sun 04 Feb 2007, 6:55 Post subject: gevonden
Hoi, je lenskap is gisteren eind van de middag gevonden door 'n andere birdpixer (ik heb geen idee hoe hij heet; hij zou op mijn advies een posting zetten is toegezegd). Ik hoop dat je je kap snel terug krijgt.
Bij de Dwerggors-lokatie is trouwens een plastic beschermkapje van het schermpje van een Nikon-camera gevonden door (alweer) een birdpixer; ze zouden het kapje meenemen. Ik heb geen idee hoe de vinder in kwestie heet, maar ik hoop voor de eigenaar dat er ook een posting wordt gezet.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum