burningarrow wrote: |
Niet professioneel gebruikt. |
Jaap Schelvis wrote: | ||
![]() |
Quote: |
Het spijt me, maar het internet is een openbaar forum waar dit risico navenant is. Ik begrijp je wel hoor, maar BP wil IEDEREEN helpen, ook de koper van een product. Je had moeten zetten dat de prijs via persoonlijke mail te onderhandelen was. Nee, di is enkel jou fout hoor, ik verkoop al 22 jaar proffesioneel, dus ik weet wel een beetje goe dit gaat, vooral via e-mail zakt de vraagprijs van wagens vaak MET DE HELFT. Ik wens je dit alvast niet toe! Geluk met je verkoop, ik zou het op verschillende fronten proberen. Maar nogmaals: ik vind dat mij hier geen enkele schuld te verwijten valt. Dit heb je enkel aan jezelf te wijten omdat het een product is waarvan een prijs vaststaat. Trouwens ik dacht dat je meteen ook inzag dat je veel te hoog begon?
groet, en hopelijk sans rancune van jou??? |
Rudi Debruyne wrote: | ||
Ik kreeg hierover ook een PM en dat schreef ik terug. Ik vind als je een prijs openbaar maakt dat je ook maar het risico moet lopen dat iemand dat te veel vindt en dat zelfs argumenteert. Ik begrijp het niet Peter, elders openen is dan wel goed. We zijn hier toch om elkaar te helpen? ook de potentiële kopers van zo'n duur ding...
(Late reactie door afwezigheid) |