Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Fotografieplekken

Zwarte Stern

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 07 May 2007, 17:22    Post subject: Zwarte Stern
De Sterns zijn er al weer even in de Zouweboezem,alleen jammer dat er weer iemand (of meerderen) 2 paden in het riet naar de waterkant moet maken,vindt dit wel weer erg triest,dat het weer zo moet,als diegene(n) nu eerst is even nadenken,voordat ze iets doen,vorig jaar is er geen een Stern uitgevlogen,langs het pad,hopelijk dit jaar wel.......... heb het al een keer aangehaald,volgens mij is er een foto hier op BP die niet van het pad af genomen is,ga geen namen noemen maar,diegene weet het misschien zelf wel........... het wil trouwens niet zeggen dat het iemand van BP is die die paden maakt,maar zou het dan toch wel willen zien wie dat doet.
Back to top
Reply with quote

cor visser

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 07 May 2007, 18:55    Post subject:
Quote:
het al een keer aangehaald,volgens mij is er een foto hier op BP die niet van het pad af genomen is

Wat ik jammer vindt is dat je hier een beschuldiging neerzet die je niet staaft met bewijzen. In feite is nu een ieder verdacht die foto's heeft gemaakt en geplaatst van de zwarte stern bij Zouweboezem.
Verleden week ben ik op de plek geweest om te vogelen en niet om te fotograferen en toen waren deze 2 paden ook al aanwezig.
Het is jammer dat het weer op Birdpix neergezet wordt terwijl er geen bewijzen zijn dat het om een BP'er gaat.
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Fotografieplekken

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum