Gender: Male Age: 61 Joined: 17 Feb 2007 Posts: 14 Location: Zwolle
Posted: Sat 12 May 2007, 8:50 Post subject: Vreemde vogel. PAS OP!
Goedemorgen,
Afgaande op de berichten als beginnend vogelaar zouden er mooie roze flamingo's zijn waar genomen in de wateren van het ' Engelsewerk '. Dus als vogelaar ga je kijken in de vroege uren op zaterdag ochtend.
Om het verhaal kort te maken:
Het enige roze wat ik heb waargenomen is te zien op onderstaand adres.
En hier zitten we dus niet op te wachten!
U bent gewaarschuwd...en de politie ook!
Goed nieuws van de Politie
De vogel zit achter slot en grendel.
We kunnen weer met een gerust hart gaan vogelen in Zwolle
Link en foto verwijderd _________________ Gr, Andy Aubri
============
Canon & Olympus
Age: 67 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 462 Location: Amsterdam
Posted: Sat 12 May 2007, 12:56 Post subject:
Beetje een cryptogram maar in ieder geval gaat het ook om de melding van de witruggier die ergens bij Zwolle was ontdekt door de politie die de omgeving afzette en vervolgens de mensen van Stonhenge er bij haalde om de vogel af te voeren. Kan hij weer een roofvogelshowtje gaan doen in Leerdam. Een gier notabene!
Posted: Sat 12 May 2007, 13:51 Post subject:
Hallo,
Ik zal het even kort uitleggen nu is het inderdaad wat raadselachtig.
Op waarneming staat een bericht dat er flamingo's waren gezien.
Dus ik er naar toe vanochtend in alle vroegte met m'n spullen.
Daar aangekomen 'Engelse werk in Zwolle' geen roze flamingo's te zien.
Maar een man "Vreemde vogel" in een kanariegele regenjas met een korte broek liep wat heen en weer rare bewegingen te maken. Dus m'n verrekijker omgeruild voor de camera en een paar foto's gemaakt van die man. Met verbazing keek ik in het scherm om de foto's te bekijken en zag dat ie z'n geslachtsdeel toonde...de viezerik.
Ik kom voor die mooie roze flamingo's maar ik kreeg iets anders rose te zien.
Het bericht was dan ook bedoeld als waarschuwing. Ik weet dat er in loop van de dag toch vogelaars 'jong en oud' komen kijken hier in Zwolle.
De politie heeft de zaak keurig afgehandeld met bewijs en de man is opgepakt.
Nu heb ik alleen één vraag.
Is dit toeval. Of zijn er van die mensen die dergelijke sites zoals 'Birdpix' en 'Waarneming' in de gaten houden om dan toe te slaan met hun exhibitionistische gedrag?
P.s De foto die ik heb gemaakt en geplaatst had van die man was puur als waarschuwing van "kijk zo ziet ie eruit...wegwezen!"
Gr Andy _________________ Gr, Andy Aubri
============
Canon & Olympus
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Sat 12 May 2007, 14:37 Post subject:
Okay, heel begrijpelijk nu.
Zet een foto in je PA. Het geslachtsdeel mag je blurren.
Het was een Nederlandse Kanarie Pikka pikka _________________ Canon 7D - Sigma 120-300 2.8 +tc 1.4 - 2.0
Gender: Male Age: 59 Joined: 18 Nov 2005 Posts: 155 Location: ZETTEN
Posted: Sat 12 May 2007, 15:45 Post subject:
Ah, oké;
Zal wel een verassinkje zijn geweest, verwacht je een vogeltje te zien, betreft het een vogeltje van een heel aparte soort.
Kan d'r eerlijk gezegd wel om lachen (zolang 't maar niet bij mij gebeurt :) ), maar goed, mooi dat je dat zo hebt opgelost.
Kan er tenminste niemand meer genieten van een Flamingo Exhibionisto.
Posted: Sat 12 May 2007, 19:36 Post subject:
Ik heb alleen z'n gezicht onherkenbaar gemaakt.
Foto is niet bedoeld voor mijn pa
Dus mocht je hem ooit tegen komen dan kun je even een kijkje nemen en gelijk de politie bellen.
Dat ding lijkt me niet zijn geslachtsdeel overigens! Wat het wel is?!?!
Peniskoker, tevens te gebruiken als scoop!
Pffff wat een onderwerp... op naar de volgende heksenjacht? _________________ Nikonian; Gitzo
http://home.wanadoo.nl/egonkraak/foto/
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Sun 13 May 2007, 21:36 Post subject:
haha...wat een mafkees. En t weer zat hem ook niet mee,t ziet er nogal frisjes uit daar! _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum