Gender: Male Age: 46 Joined: 28 Oct 2005 Posts: 177 Location: Zwolle
Posted: Fri 29 Jun 2007, 17:37 Post subject: Italië
Beste allemaal,
We willen op vakantie naar Italië, naar het eiland Corsica, Sardinië of Sicilië. Weet iemand welk eiland het mooiste is? Niet alleen qua vogels, maar vooral qua natuur en landschappen om mooie wandelingen e.d. te maken. Of weet iemand waar ik goede informatie kan vinden, want op internet krijg ik niet echt een beeld.
gr. Gerwin _________________ Canon 5DIV en 7D + 40D + Canon 300 f4 IS + 70-200 f4 IS + 17-40mm f4 + 1.4-converter
Gender: Male Age: 33 Joined: 12 Dec 2006 Posts: 31 Location: Zwijndrecht
Posted: Sat 30 Jun 2007, 12:40 Post subject:
ik ben vorig jaar naar het eiland elba geweest. (is iets kleiner en ligt ook bij sardinie en monte cristo ed) daar is het echt super mooi ook vlinders enzo zelfs op dat eiland en heel veel hagedissen. ook zat er midden op de camping gewoon een boomkikkertje. we werden ook een aantal keer gewaarschuwd voor slangen( die zitten er dus ook) wilde zwijnen hebben we ook sporen van gezien. echt vogels heb ik niet gezien(ook niet op gelet was er toen nog niet echt heel erg mee bezig). landschappen zijn er genoeg ook qua bodemlagen en oude bomen en de dode witte bomen op eenzame strandjes enzovoort enzovoort. ik heb ook heel erg veel moois onderwater gezien en het is zeker de moeite waard om te snorkelen. als je geen onderwatercamera heb kun je eventueel fotos maken in het ruim van een speciale bood met glazen bodem die naar de riffen vaart. maar door dik glas is het denk ik niet echt super. ook heleboel mooie planten en bloemen in het wild. Er zitten ook genoeg insecten. ik zal een paar fotos in mijn PA op np zetten of mailen. ik hoop er ook weer heen te gaan dit jaar en het is sowiezo een super vakantie land!
gr, martijn _________________ fuiji S9600 + raynox 2.2x converter
Gender: Male Age: 33 Joined: 12 Dec 2006 Posts: 31 Location: Zwijndrecht
Posted: Sat 30 Jun 2007, 16:16 Post subject:
er staan er een paar in mijn PA op Nederpix ik zal er vanavond nog wat erbij zetten (andere PC staat de rest)
gr. martijn _________________ fuiji S9600 + raynox 2.2x converter
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum