Quote: |
lastig onbewaakt achter te laten op veel locaties |
egon wrote: |
Is gemaakt van gewapend dekzeilplastic dus redelijk stevig.
Lengte: 120 cm Breedte: 120 cm Hoogte: 95 cm |
Marcel van Kammen wrote: |
Precies Lesley: ik waag het er niet op met zo'n duur tentje,om die zomaar ergens onbeheerd neer te zetten. Laat ze dan maar zo'n goedkope roven, |
Marcel van Kammen wrote: |
volgens mij maakt het namelijk weinig uit of het een dure of goedkope is,als ie maar goed gecamoufleerd is toch? |
Quote: |
EDIT: Aanbevolen voor kinderen vanaf 3 jaar |
egon wrote: |
Ik vind die dingen allemaal veel te mooi en te duur; lastig onbewaakt achter te laten op veel locaties...
Ik heb de oplossing gevonden bij IKEA, het kindertentje dat ze KOJA noemen ==> http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20072454 Is gemaakt van gewapend dekzeilplastic dus redelijk stevig. Lengte: 120 cm Breedte: 120 cm Hoogte: 95 cm Kost € 5.95 Komt bij: 1 spuitbus verf om lekker de graffity artiest mee uit te hangen ten behoeve van de camouflage effecten (bouwmarkt). 1 rol brede tape groen, voor hooibalen (boerenbond) Gaten voor mijn lens in maken waar en hoe IK dat handig vind.... voor minder dan € 15 ben je klaar, en uitermate vervangbaar ![]() EDIT: Aanbevolen voor kinderen vanaf 3 jaar ![]() Met wat stukken landbouwplastic kom je trouwens ook een heel eind. Gratis en voor niemendal. |