Posted: Thu 02 Aug 2007, 20:25 Post subject: Even voorstellen dan maar..
Ik ben dus Dennis.
2 jaar geleden kocht ik mijn allereerste camera die ik ooit in mijn leven heb gehad.. Sindsdien ben ik er gewoon aan verslaafd volgens mij, ik ga de deur niet meer uit zonder cam (alles wat verder is dan 1 km van huis, gaat mijn cam mee naar toe).
Ik woon dus (gelukkig) op de veluwe waar zat te zien en te fotograferen is.
Ik vind het leuk om alles te fotograferen wat ik tegenkom, waaronder dus ook vogels, ik ben alleen niet zo'n held in de namen van die dieren.
Heb sinds een maand een nieuwe telelens, dus dan wordt foto's maken van vogel ook meteen een stuk leuker
Moet nog even wegwijs worden op deze site, en hoop zeker dat jullie mij kunnen helpen met namen van vogels e.d.
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Thu 02 Aug 2007, 21:11 Post subject:
Je zou een foto in het determinatie-album kunnen plaatsen. Mochten het er veel zijn, is het misschien toch handiger om een boek oid aan te schaffen.
De vogelgids van de ANWB geeft je alle mogelijkheden om een vogel te determineren. Voor de echte moeilijke of onzekerheden kun je altijd nog terugvallen op het determinatie-album.
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Thu 02 Aug 2007, 21:46 Post subject:
Dat beloofd nog veel!
Ik heb nte je site even bekeken, ziet er goed uit en er zitten schitternde foto's tussen.
Welkom en veel plezier _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
@art: Jij ook thanx Heb mijn nieuwe lens al wel 4 weken, maar ben van die 4 weken 2 weken naar de Azoren geweest, en hij is niet mee geweest, maar als ik wat moois heb, zal ik het zeker laten zien..
Is er een speciaal topic waar je de namen van een vogel kunt vragen oid?
Dat kan op Birdpix, zoals aad schreef, maar op het forum van waarneming.nl kan zoiets ook. Ook voor andere determinatieproblemen is dat een prima forum, een bezoekje waard!
Gr. Adri _________________ Canon EOS 400D,
18-55mm f4.5-f5.6,
Canon 100mm f2.8 macro.
Sigma 50-500 F4-6.3
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum