Rudi wrote: |
Hallo,
Toevallig kwam ik via via op deze site terecht. Niet helemaal toevallig, ik fotografeer al jaren maar eigenlijk nooit vogels. Wat mij opviel is de dure fotouitrusting die een groot deel van jullie hebben. De grote hoeveelheid millimeters vallen direct op. Dit zijn objectieven die een waarde vertegenwoordigen waarvan de gemiddelde Nederlander een leuke 2e hands auto van kan kopen. Ook op de camera's zelf wordt niet bezuinigd. Geven jullie echt zoveel geld uit om je hobby te kunnen uitvoeren? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het alleen maar leuk als jullie zo gedreven zijn in jullie hobby maar ik ben ook een beetje met stomheid geslagen. Groet, Rudi |
peter wijn wrote: |
je kunt makkelijker een audi jatten dan inbreken voor een fotouitrusting (10 op 1 dat de eigenaar er mee op pad is op ontijdige tijdstippen). Naar die audi is ook nog eens eindeloos veel meer vraag. |
viewmasterqueen wrote: |
Ik vind het ook belachelijk dat mensen een lens van 5000 euro kopen.
Tot ik er zelf eentje kan betalen, dan nuanceer ik mijn antwoord ![]() |
peter wijn wrote: |
weet je wat een beetje muziekinstrument kost? Of een jaarkaart Ajax? passie... |
Peter Grobben wrote: |
wie vult me aan. |
Quote: |
vrouwen |
Falcko wrote: |
Hobbies kosten nou eenmaal geld, anders is het geen hobby maar vind je iets gewoon leuk in mijn mening.
Ik heb nog een dure hobby, namelijk schietsport, dat kost ook 'klauwen vol met handen'. |
jornn_- wrote: |
mijn hobbie is jagen ![]() |
adjuh wrote: | ||
Vrouwen? Je kunt nog beter een Jumbojet kopen, die krijg je misschien nog ooit afbetaald! grtz Ad |