Posted: Fri 28 Dec 2007, 21:37 Post subject:
de prijzen bij touchdown had ik dus ook aangehouden, maar ik heb even de reiskosten er bij opgeteld, wat de Nikon betreft... iets beter zoeken en je komt toch echt op 7100 euro totaal uit.
Overigens is hierin nauwelijks een slechte keuze te maken. De keuze is dus inderdaad goed en zou ook voor mij de beste zijn als ik het me kon permitteren.
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Fri 28 Dec 2007, 21:55 Post subject:
zoals gezegd, er gaan waarschijnlijk binnenkort 2e hands lenzen van nikon op de markt komen. In ieder geval in Duitsland en Amerika. Dan verandert het plaatje misschien weer.
Een beetje opportunisme kan geen kwaad op dit terrein. Scheelt je geen tientjes, maar een honderdvoud van tientjes.
Gender: Male Age: 45 Joined: 28 Dec 2004 Posts: 64 Location: Klundert
Posted: Sat 29 Dec 2007, 18:00 Post subject:
Aan gezien alexander nog niet gererageerd heeft ,
Is er over de olympus E3 nog niet veel gesproken aangezien deze net zo goed uit de test komt als de canon 40d .
En een 5 stops stabelistaie heeft en een cropfactor van twee aan gezien ik zelf de combinatie van alexander koenders ideaal zou vinden 1200mm F5,6 en volgens mijn lichter als canon 40d met 500mm F4,
En als je echt veel mm wil Zou je ook de sigma 300-800mm op de olympus kunnen plaatsen en krijg je 1600mm F5,6 .En ben je meschien wel net iets meer kwijt. Maar ja keuze te over in camera land.
Maar deze optie was nog niet langs geweest vandaar.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum