Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Mon 31 Dec 2007, 17:30 Post subject:
Gefeliciteerd Alexander met je overwinning. Ik zag staan:gefeliciteerd marcel....dus ik helemaal blij....haha....blijkt het mijn naamgenoot te zijn. Jij ook gefeliciteerd met je gedeelde eerste stek. _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
Gender: Male Age: 66 Joined: 29 May 2005 Posts: 1112 Location: Murillo,Ontario,Canada
Posted: Mon 31 Dec 2007, 17:40 Post subject:
Alexander en Marcel gefeliciteerd met de gedeelde eerste.
En Jan ook gefeliciteerd met je verdiende ereplek.
Leuk om te zien dat het een spannende race was.
Heb deze keer geen foto kunnen insturen we zullen zien bij de volgende opdracht.
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Mon 31 Dec 2007, 17:40 Post subject:
haha...geen probleem hoor Ik ben al erg blij dat ik 9 nominaties gekregen heb, en Alexander en Marcel zijn naar mijn idee ook de terechte winnaars. _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Mon 31 Dec 2007, 19:08 Post subject:
Alexander, Marcel en Jan, van harte gefeliciteerd. Als bedenker van de maandopdracht ben ik er natuurlijk erg blij mee dat er meer deelnemers waren dan bij de vorige opdrachten en vooral dat het tot het laatste moment spannend is gebleven. Dat laatste natuurlijk niet in de laatste plaats doordat de fotografen flink hun best hadden gedaan. Ben benieuwd naar de nieuwe opdracht, dus laat maar komen.
Gender: Male Age: 50 Joined: 16 Sep 2006 Posts: 22 Location: Berkel en Rodenrijs
Posted: Tue 01 Jan 2008, 12:35 Post subject:
Wat spannend is het nog geworden. Ik was zelf een weekendje weg dus heb het niet helemaal meegekregen maar wel leuk om achteraf nog te lezen.
Alexander gefeliciteerd en Jan ook natuurlijk. Iedereen bedankt voor het stemmen en de commentaren.
En natuurlijk allemaal de beste wensen voor 2008.
Groeten Marcel _________________ Canon EOS 7D + 5dmIII +mpe-65+ Canon EF 500 mm f4.0 L IS USM + Canon 300 mm F4 L
Hartelijk gefeliciteerd met je 1-ste plaats en natuurlijk Marcel en Jan met de 2-de en 3-de plek.
Leuke opdracht Alex voor de 1-ste maand van het nieuwe jaar, we gaan zeker weer proberen mee te doen en we wensen iedereen een kleurijke foto toe!
Hartelijke groetjes van Renée en George _________________ Canon 550D
Canon 300mm F4L IS. USM.Canon 300mm F/2.8 IS. USM Canon Eos 7D Mk II per 1-11-'15 Canon 650D. Extender EF 1.4x II en EF 2x III, Canon 100 mm F/2.8 L IS USM.
Manfrotto éénpoot en 3-poot.
Schommelkop Manfrotto 393.
Leuke opdracht, Alexander. Hopelijk wil de zon de komende weken schijnen! Groeten,
Piet. _________________ Canon 40D, Canon 350D, EF 75-300mm f/4-5.6 III, EF 100-400mmL IS USM, t.c. 1.4xII
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum