Staat niet op waarneming.nl want ik weet niet waar ik dat zou moeten plaatsen. Ik zal de moderators aldaar een mail sturen.
Ph. _________________ Canon
Posted: Tue 12 Feb 2008, 23:14 Post subject: nog niks
Tot mijn grote teleurstelling heb ik vandaag me een slag in de rondte gezocht op de plek des onheils, maar ik heb nog steeds mijn kijker niet terug ... _________________ Canon
Posted: Wed 13 Feb 2008, 10:24 Post subject: nog niks
Ik ben gisterenochtend heel vroeg weer op lokatie geweest ... heb enkele uren goed gezocht op de plekken waar ik ben geweest, maar geen kijker (en geen Dwerguil) meer.
Ik kan me niet voorstellen dat de kijker niet door een ander is gevonden. Hopelijk komt-ie toch weer boven water, want ik ben zwaar gedupeerd hierdoor.
Misschien overbodig, maar probeer het eens bij de plaatselijke politie, ik zou er in ieder geval een melding van doen bij de politie, als je dat nog niet hebt gedaan. Misschien is er wel een eerlijke vinder, die hem naar het politiebureau heeft gebracht. ik zou het met zoiets wel doen.
Eventueel een advertentietje in een plaatselijk krantje zetten met beloning?
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum