Quote: |
Gevraagd wordt nu een foto waarin:
- of de vogel zingend of roepend (voor niet zangvogels) wordt afgebeeld |
Niet de bedoeling is:
- vogels die per ongeluk de snavel open doet |
Maak een foto van een vogel in zit die in een bijzondere, niet alledaagse pose staat. |
Wij, de goedbedoelende fotografen, worden nu uitgedaagd om bewust en actief door te dringen in de territoria van onze geliefde onderwerpen. We zullen foto's krijgen waarbij de vogel territoriaal reageert op de fotograaf. |
leo snellink wrote: |
Ik heb net een poging gedaan om commentaar te geven bij alle foto's. Vreemd genoeg is dat niet mogelijk bij de eerste vier foto's, omdat die geblokkeerd zijn. Is dat een vergissing, of trekt Mies alle registers open om voor de tweede keer op rij te winnen ![]() ![]() Groeten, Leo |
Inges07 wrote: |
Hee hoe kan dat nou? Er staat een steenuil tussen die al 67 keer is bekeken in een paar minuten. Stond die foto niet eerst in het verzamel? Volgens mij heb ik hem al eens gezien. |
Arie Ouwerkerk wrote: |
Vandaag en morgen is er nog de mogelijkheid om de foto's van de maandopdracht van een commentaar en nominatie te voorzien. Ik hoop dat veel mensen hier gebruik van willen maken. Op 30 april 2008 wordt de winnaar bekend gemaakt. |