Age: 67 Joined: 01 Jan 2004 Posts: 462 Location: Amsterdam
Posted: Wed 02 Apr 2008, 8:48 Post subject: Canon XL-1 te koop
Wegens overstap naar HD biedt ik mijn Canon XL-1 3CCD mini-DV camcorder ter overname aan. Uitstekend geschikt voor vogel- en natuuropnamen, desgewenst zijn tegen meerprijs (225 Euro per stuk)de Canon 1.6 converter en de EF adapter XL over te nemen. De laatste maakt het mogelijk Canon-fotolenzen te gebruiken op de videocamera. De XL-1 is weinig gebruikt aangezien ik ook een Canon XM-2 bezit en voor de rest hoofdzakelijk fotografeer. De XL-1 is van 1999 en vorig jaar door Canon van nieuwe firewire-plug voorzien. Maar belangrijker is dat het gehele recorderloopwerk, inclusief de koppen, afgelopen week is vervangen door Rofa Repair (bonnen aanwezig). De camera is dus wat betreft de bewegende delen geheel nieuw. Hij wordt geleverd met Canon 16x lens, net- voeding en lader, firewirekabel, instructieboek, schoudersteun en standaard- plus zware accu. Tevens meegeleverd de zeer practische groene Tamrac paraattas die speciaal voor de XL-1 ontworpen is. Vraagprijs Euro 1450. Reacties per email naar: mrjonge@xs4all.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum