Gender: Male Age: 78 Joined: 25 Jan 2006 Posts: 70 Location: Amsterdam
Posted: Sun 30 Mar 2008, 15:49 Post subject: canon 500mm f4.5 te koop
Deze lens is door mij aangeboden op marktplaats.
De prijs die ik ervoor wil hebben is euro 2750,00.
De lens is in prima staat met lenscover en orignele opbergkoffer. _________________ Cor Visser
http://www.pbase.com/cor_visser
Gender: Male Age: 63 Joined: 30 Aug 2005 Posts: 133 Location: Hoek
Posted: Sun 30 Mar 2008, 17:03 Post subject:
Hobby-matig of professioneel gebruikt?
Ziet er goed uit, mooie lens hoor, lijkt me een redelijke prijs.
Nog een goed statief met kop erbij kopen en je heb top voor een betrekkelijk lage prijs.
Ben wel benieuwt naar het bouwjaar.
Groetjes,
Peter _________________ 2x de CANON EOS 5D Mark IV, en de 500mm 4.0 IS II plus nog ander glaswerk.
Ik heb al meerdere malen gezien dat door dit persoon op marktplaats lenzen worden aangeboden tegen extreem lage prijzen.
Als je hierop reageert dan is het antwoord altijd hetzelfde.
Woont inmiddels niet meer in Nederland en de lens wordt vanuit het buitenland verzonden. Uiteraard eerst betalen.....!
Gender: Male Age: 78 Joined: 25 Jan 2006 Posts: 70 Location: Amsterdam
Posted: Sun 11 May 2008, 18:57 Post subject:
@ Yola dank je wel voor je berichtje.
@ Anton747 Ik neem het je niet kwalijk omdat ik vermoed net zoals Yola al aangeeft dat je de verkeerde voor je hebt.
Aan de andere kant denk ik wel dat je beter op moet letten met je berichten plaatsen. Je kunt op deze manier wel goede mensen beschadigen.
@ De lens heb ik inmiddels wel verkocht aan een Birdpixlid en die heeft geen klachten over mij.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum