Posted: Wed 16 Apr 2008, 16:00 Post subject: nieuwe camera
Ik ben nog maar een zeer beginnende fotograaf (als je me zo als mag noemen) en wil eigelijk graag een nieuwe camera hebben.
Ik wil erongeveer 250 euro aan te besteden (minder mag altijd en iets hoger is niet erg).
Belangrijk zijn voor mij: een goeie optische zoom, auto focus, een stabilisator (of hoe je het noemt zodat je minder snel bewogen foto's maakt), goeie foto kwaliteit en dat ie niet te groot is
weet iemand welke camera het beste is die aan die eisen voldoet, mijn oog is gevallen op de Panasonic DMC-TZ3 of is er een betere camera te koop voor dat budged
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe camera en ook ongeveer in dezelfde prijs klasse als jij.
wat jij nu hebt gevonden is een camera met erg veel megapixels maar met weinig optischezoom (7x) ik denk dat je beter kan kijken naar een camera met meet optische zoom en dat is prima te krijgen is jouw prijs klasse zoals:
Gender: Male Age: 33 Joined: 12 Dec 2006 Posts: 31 Location: Zwijndrecht
Posted: Fri 18 Apr 2008, 11:16 Post subject:
ik heb de fuij s9600 vroeger vaak gebruikt en dat is een hele fijne camera, voldoet aan je eisen, alleen isie niet echt geschikt voor vogelfotografie. _________________ fuiji S9600 + raynox 2.2x converter
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum