Gender: Male Age: 52 Joined: 07 Aug 2007 Posts: 195 Location: Meppel
Posted: Wed 30 Apr 2008, 18:39 Post subject: Externe opslag
Ik ga binnenkort naar Schotland en hoop daar enorm veel mooie foto's te gaan maken. Ik ben echter niet van plan om nieuwe SD kaarten te gaan kopen, maar ik ben op zoek naar externe opslagmogelijkheden. Eentje waar naartoe ik mijn foto's in één keer kan kopieren vanaf SD kaart. Nu heb ik ze gezien met display en zonder display. Ik maak mijn foto's in raw.
Heeft iemand ervaring met deze apparaten en kan iemand mij adviseren voordat ik over ga tot aanschaf?
Alvast bedankt voor de reactie. _________________ 'Always look on the bright side of life'
Ik gebruik nu een Epson 2000 met 40 GB harde schijf. Deze heeft diverse kaart mogelijk heden en een heel mooie display weergave. In het verleden ook wel een externe harde schijf zonder display gebruikt maar dat beviel mij toch niet.
Ik wil je adviseren je foto's op meer dan 1 opslag media op te slaan. Je weet maar nooit. Ik spreek uit eigen ervaring. Kom anders morgen even langs dan kun je de diverse opslag media bij mij bekijken.
Groetjes John de Roos _________________ Canon 7d m11, Canon 1Dx, Canon 500 F4Ltype ll, Canon 1.4 X ll+ 2 X TC. Canon 17-40 F4 L, Canon 100-400 type ll
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum