Gender: Male Age: 52 Joined: 17 Jan 2005 Posts: 25 Location: Wierden
Posted: Tue 20 May 2008, 15:29 Post subject: te koop:NIKKOR 300MM 2,8 AF-S (met klein mankement)
te koop aangeboden: nikkor 300mm 2,8 af-s
het mankenment is, dat ie tussen de 10 en de 16 meter geen auto-focus heeft. handmatige focus tussen die afstand is dus nog wel mogelijk ! lens levert gewoon ragscherpe platen op, bijna alle recente foto's hier op BP zijn met deze lens gemaakt, veelal icm een 1,7 converter.
aangezien ik mijn d70 wil vervangen door een 40d van canon, biedt ik deze lens nu te koop aan.
ik vraag echt niet de hoofdprijs, maar aub wel serieus reageren.
uiteraard kan de lens uitgebreid getest worden onder genot van een bakkie.
oja, het moertje van de lenskap is lamgedraaid,maar dit is een kleinigheid en statief-montageplaat is niet te koop.
Gender: Male Age: 52 Joined: 17 Jan 2005 Posts: 25 Location: Wierden
Posted: Tue 20 May 2008, 17:45 Post subject:
het is ook een geweldige lens, heb er ook erg veel plezier aan gehad. toen ik hem kocht (via ebay in engeland) is er niet bij vermeld dat ie dit probleem had. helaas een harde les voor mij. hij is door nikon gecontroleerd, en reparatie was volgens hun niet interessant.
Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Wed 21 May 2008, 12:00 Post subject:
Je niet aflatende eerlijkheid valt te prijzen Rick; was die Engelsman ook maar zo geweest.
Ik heb al eens mogen werken met je lens en ik kan bevestigen dat ie optisch verder geweldig is. Dus voor iemand die kan leven met dit mankement (dus alleen op die afstand op mf gebruiken) is dit wel een kans op voor een zeer nette prijs aan een toplens te komen.
Trouwens: succes met je overstap! _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum