Gender: Male Age: 53 Joined: 22 Dec 2003 Posts: 15 Location: Hilversum
Posted: Sun 22 Jun 2008, 6:39 Post subject: Zeearendreis Polen Oderdelta reisgenoten gezocht!
Ook dit jaar organiseert Martijn de Jonge een Zeearendreis naar de Poolse Oderdelta. Er zijn twee opties:
1: Een volle week, 5 t/m 12 oktober: elke ochtend varen, īs middags op stap.
2: 3 dagen, 5 t/m 7 oktober: elke ochtend varen, 's middags op stap en 1 keer varen
Ik heb mij ingeschreven voor optie 2 en zoek nog 1 a 2 reisgezellen voor de heen en terugreis. Ik heb een ruime (lease)auto. Bij "slim tanken" zullen de reiskosten totaal rond de 100euro liggen, dus een paar tientjes per persoon.
De planning is als volgt:
Zaterdag 4 oktober vertrek en aankomst. Zondag en maandag vol programma. Dinsdagochtend varen en tegen het middaguur naar huis (reistijd 8/9 uur)
We zitten in een groot huis, Frajda, waar iedereen een eigen kamer heeft en we de maaltijden gebruiken. īs avonds beameren bij de open haard. Mensen kunnen reizen laten zien, technieken of de resultaten van de dag. Als we een dag op stap gaan nemen we een lunchpakket mee. Kosten voor volpension, varen en deskundige leiding c. 100 Euro per dag afhankelijk van Zlotykoers en de stand van de Poolse economie tegen die tijd. Reis op eigen vervoer.
Wat is er nog meer te zien behalve de zeearend: zwijnen, vossen, bonte kraaien en ringslangen welke soms van dichtbij zijn te fotograferen!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum