Martijn de Jonge wrote: |
Vandaag is bekend gemaakt dat er een nieuwe Nikon op de de markt is: de D700 met full-frame 12 MP FX-sensor. Deze camera wordt tussen D300 en D3 gepositioneerd.
http://www.nikon.nl/product/nl_NL/products/broad/1627/overview.html De lancering van de D700 lijkt ook de vermoedens te bevestigen dat er binnenkort een nieuw topmodel komt met een ruime 24 MP-sensor van Sony makelij. Voor de bezitters van een D3 komt nazorg. Groeten, Martijn. |
Ton van Mourik wrote: |
Wat de D700 betreft, ben ik het ditmaal een keer eens met Ome Ken:
"The only thing you're getting for $1,200 more than a D300 is much better high-ISO performance and a green light to buy even more expensive ultra-ultra wide lenses. For most people, I wouldn't bother, or I'd step up all the way to the much faster and fully professional D3." |
Leo wrote: |
De D3 en de D300 kunnen het veld gaan ruimen voor de D700 en de D3X
|
Leo wrote: |
Dat heb ik meer mensen horen roepen , Maar deze zijn toch voor de D300 of zijn maatje de D3 door de knieen gegaan . En dat is maar goed ook . Anders werd er niets meer verkocht . En dat zou jammer zijn . Want zonder verkoop geen ontwikkeling . |
Hans J. wrote: |
Het is een zijpaadje maar ik vraag me af of hier niet de kans voor Fuji ligt.
Als ze hun sensor verdubbelen hebben ze een kamera die veel scherper is en een groter dynamisch bereik. De gevoeligheid is bij de S5 dik in orde evenals de kleurweergave. |