Posted: Thu 03 Apr 2008, 20:00 Post subject: NIEUWE Canon 400mm L USM f/5.6
Te koop: [b]nieuwe Canon 400 mm L USM F/5,6[/b].
(Gewonnen met een Canon wedstrijd, maar ik had net al een 500 mm aangeschaft). Ik wil er 995 euro voor hebben. (aanzienlijk goedkoper dan elders...)
Compleet in doos, nieuw met volledige garantie en bon.
Posted: Thu 24 Jul 2008, 12:59 Post subject: 400 mm lens
Alle schijnbaar geïnteresseerden willen veel minder betalen dan de allergoedkoopste bij een internetwinkel, waar ik met mijn vraagprijs al behoorlijk onder zat. Ik houd hem dus lekker zelf! groet, Willem
Vanuit jou optiek kan ik hem dus net zo goed weggeven voor nog veel minder want dat blijft ten slotte altijd nog winst.... Ik ga van een andere visie uit, zoals je zult begrijpen.....
Ik heb de lens zelf uitgezocht, dus ik weet waarvoor ik gekozen heb. Ik bood hem slechts te koop aan om de iets eerder aangeschafte 500 mm lens deels te kunnen bekostigen. Nu niemand hem wil voor de laagste prijs hier te lande, houd ik hem lekker zelf, want het is een goede en vooral ook lichte lens, die lekker mee gaat als ik reis en wandel.... groet, Willem
Posted: Fri 25 Jul 2008, 12:01 Post subject: NIEUWE Canon 400mm L USM f/5.6
@ Bart,
Ik vind het allemaal prima hoor. Volgens mij is nieuw uit een winkel niet anders dan nieuw van mij (overigens heb ik ook een winkel... ) en garantie van een internetwinkel werkt net zo dan dat ik daar garant voor sta. Bij mij is het zelfs persoonlijker. Ik zou simpelweg denken, dat als iemand zo'n lens echt zoekt, hij/zij dan bij die 40 euro extra korting bovenop de laagste internetprijs baat zou hebben. Blijkbaar werkt het anders dan ik dacht.
Maar goed, ik heb dus besloten om hem zelf te houden, want het is een prima objectief en sinterklaas is het nog lang niet... Bovendien voelt het goed om met een gewonnen kwaliteitslens mooie foto's te maken
Veel succes, mocht je er over de grens dus één willen aanschaffen... groet,
Willem
Gender: Male Age: 62 Joined: 24 May 2008 Posts: 290 Location: Oost Vl. Belgie
Posted: Sat 26 Jul 2008, 11:38 Post subject: Nieuwe lens Canon 400f 5.6
Groot gelijk Michel S.
Zouden beter met meer intressante discussies bezighouden.
Dan dat geleuter . _________________ Canon 7D
Canon 300/2.8L IS USM
Extender Canon 1.4X EF II
Extender Canon 2.0XEF II
Soligor extender 1.7X.
Monopod Manfrotto 681B.HBN gimballhead type II met tripod TRIOPO CARBON GX 1227 en ook nog een rijstzak.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum