hpaulides wrote: |
De harde schijf is nu opgestuurd naar de dealer. Hopelijk loop ik op de zaken vooruit en is het niet nodig om recovery toe de passen en kunnen zij de boel repareren. Het probleem was dat hij wel opstart maar na 10 seconden een "piep" geeft en tegelijk de geest. Je kan dus ook niet de geuploade foto's bekijken. Wel kan je gewoon de foto's op de SD-kaart bekijken, maar daar betaal ik natuurlijk geen 250 eurootjes voor. Ik heb sowieso een en al problemen met mobiele harddisks. Dit is nr. 3. Zou het dan toch aan mij liggen. Kunnen ze niet tegen verkeersdrempels ofzo? Zit er zelfs aan de denken om dan maar een dozijn SD-kaarten in te slaan van 4 of 8 gieg of op vakantie over te stappen op jpg. |
Quote: |
bij computerland hebben ze een CF 4gb speedy voor 14.95 |
Maar he, als jij graag ik de veronderstelling wil verkeren dat je door veel geld uit te geven ook zekerheid koopt, moet je dat vooral blijven doen. |
Ron van Elst wrote: |
Ben wel benieuwd hoe je dat gemeten hebt dan... Het is een 133x kaart. Er is ook een 266x kaart van. Volgens mij sta je met zo'n 133x kaart toch wel 'eventjes' te wachten tot de RAW buffer van je camera is leeggelezen. |
even een test gedaan en op de 40D met een sluitertijd van1/250sec was de buffer na 22x vol |
Ron van Elst wrote: |
Overigens is de buffer van een 40D volgens specificaties vol bij 14 RAW+JPG.... |