Posted: Tue 14 Oct 2008, 15:42 Post subject: Fotograferen in Dublin e.o
Hallo allen,
Binnenkort(11november) ga ik een paar dagen naar Dublin. Weet er iemand van jullie misschien nog goede plekken om vogels te fotograferen in de buurt van Dublin? Alle informatie is welkom!
Gender: Male Age: 61 Joined: 05 Feb 2006 Posts: 28 Location: Lochem
Posted: Tue 14 Oct 2008, 17:29 Post subject: irelands eye
Zelf ben ik in juli een week in dublin geweest. De mooiste plek om daar te bezoeken om vogels te kijken is irelands eye. een rots voor de kust met heel veel en hele mooie, goed benaderbare vogels. Je kan vanuit dublin met een treintje voor een paar euro naar Howth. Daar is een veerdienst met een sloep naar het eiland 15 minuutjes, vertrekkend vanaf de tweede pier in howth ongeveer halverwege. Het telefoonnummer van de eigenaar van de sloep is 087 7977057. dhr Doyle.
Posted: Tue 14 Oct 2008, 20:56 Post subject: Duh...
Quote:
Ron, bedankt voor die site! Ik vraag me alleen af welke gebiedjes er in de buurt van Dublin zijn en dat staat nou net niet op die site.
Heb je de 'latest sightings' niet gelezen dan ?? Staat vol met locaties in de buurt van Dublin volgens mij..... _________________ "Take nothing but pictures. Leave nothing but footprints..."
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum