Posted: Mon 24 Nov 2008, 19:49 Post subject: Wanneer kan ik Jan van Genten fotograferen op Helgoland?
In juni wil ik graag een paar dagen naar Helgoland om daar Jan van Genten te fotograferen.
Ik wil dan graag een hotelletje boeken en met de boot erheen.
Nu zag ik dat er een boot vanuit Duitsland vertrekt. Neem je dan ook de auto mee? Of is dit niet mogelijk?
En is het eventueel mogelijk om met het vliegtuig te gaan?
Ik las ook dat er een klein eilandje lag waar een camping was en waar je heel goed zeehondjes kan fotograferen, kan je ook een huisje daar huren?
Kortom alle info is meer dan welkom.
Groetjes,
Martine _________________ Canon D20
Canon D30
Canon 100-400
Canon 17 85
Tamron 180 macro
Gender: Male Age: 62 Joined: 02 Jan 2006 Posts: 376 Location: De Meern
Posted: Mon 24 Nov 2008, 20:06 Post subject:
sorry hoor. Leuke grap van Jan _________________ Olympus E5 en E510 Digitaal met Zuiko 14-45, 50-200, ED300 f2.8 en de 35mm makro.
De Sigma 150 mm macrolens, 1.4 en 2.0 converter, Velpon Sjerpa Pro 730 met GMB kop driepoot met schommelkop en manfrotto monopoot. O ja....ook nog een schuiltentje..
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Mon 24 Nov 2008, 23:31 Post subject:
Je vertrekt idd met de boot vanuit Wilhelmshaven.
Auto kan niet meegenomen worden, auto's kunnen niet op het eiland rijden.
Je zou idd ook met een vliegtuigje vanuit Hamburg kunnen gaan, maar wat dat kost e.d .......ik zou het niet weten. Maar het is dus wel mogelijk, je landt dan op het eilandje Dune. Hier kan je idd huisjes huren. Dit zijn dan van die houten vakantiehokjes. _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum