Gender: Male Age: 68 Joined: 12 Nov 2007 Posts: 320 Location: Putten
Posted: Tue 25 Nov 2008, 23:10 Post subject: Lensdop voor de Canon 500mm f 4.0
Ik heb sinds kort de Canon 500mm f4.0 en daar gelijk een lenscover bij gekocht en nu is mijn vraag wie weet waar ik moet zijn voor een goede dop voor op de lens, want als ik de lenscover erop heb zitten past de bijgeleverde hoes er niet goed op of de lenscover verschuift en komt in de kreukels.
Op mijn vorige lens de 500mm f4.5 had ik een stalen dop van Noviflex en die paste precies en dat was heel wat makkelijker dan deze bijgeleverde hoes.
Groeten Ben Brons _________________ Canon 1D MarkIII, Canon 7D, Canon 100mm 2.8 IS USM macro, Canon 70-200mm f2.8, Canon 400mm f5.6, TC canon 1.4 en 2.0
Ik heb deze besteld (xx large)voor m'n 300mm f/2.8 IS,maar heb m nog niet binnen...
En idd,die hoes bij bij de lens zit,past idd niet goed meer om de lenscover...
Posted: Wed 26 Nov 2008, 12:49 Post subject:
Doodles wrote:
Vergeet die US verkoper. Heb er ooit zo'n ding besteld en betaald en nooit meer iets van die klojo gehoord. Reageert niet meer op mails.
Ik heb m'n lenscoat voor m'n 300mm daar ook besteld,en had deze binnen 14 dgn in huis...
Nu heb ik daar deze hoody&armlegs voor m'n statief en een lenscoat voor m'n 70-200 mm besteld,en zag zojuist bij deze shop dat het spulletje verzonden is...
Gender: Male Age: 51 Joined: 16 Feb 2006 Posts: 102 Location: Nunspeet
Posted: Fri 28 Nov 2008, 16:38 Post subject:
Kijk even op ebay.com en zoek op 'lens cap' vermeld achter je zoekopdracht even de filtermaat in millimeters en je krijgt een aantal lensdoppen te zien. Ik heb er een aantal besteld in het verleden en werken uitstekend. Snelle levering en goedkoop.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum