Gender: Male Age: 87 Joined: 09 Jan 2005 Posts: 174 Location: OOSTENDE BELGIE
Posted: Sun 30 Nov 2008, 17:38 Post subject: Maandopdracht
Erik van harte gefeliciteerd met de verdiende overwinning en ook Alexander en Elbert met de ereplaatsen, verder Leo en al degenen die kort daarop of later aankwamen aan de meet maar toch uitreden. Allen bedankt!
Groet
Roland _________________ Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Gender: Male Age: 52 Joined: 07 Aug 2007 Posts: 195 Location: Meppel
Posted: Sun 30 Nov 2008, 18:08 Post subject:
Erik, van harte met je overwinning. Hoewel ik je niet op de eerste plek had staan, kan ik niet anders zeggen dan dat je zeker een verdiende winnaar bent. Alexander en Elbert ook gefeliciteerd met de podiumplek.
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe opdracht.
Groet, Rick _________________ 'Always look on the bright side of life'
Gender: Male Age: 64 Joined: 30 Dec 2005 Posts: 1198 Location: Almere
Posted: Sun 30 Nov 2008, 22:48 Post subject:
Erik, Alexander en Elbert van harte!. De drie nominaties die ik gegeven heb waren aan jullie, zei het dat ik een andere volgorde voor ogen had. Ik kijk al weer uit de de nieuwe opdracht. Groeten Seraf _________________ Canon EOS5DMark III, 7dMarkII,, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 USM L ISii, Canon EF 500 mm F4 L IS USM, Canon EF 1.4 II en 2.0 II extender, Manfrotto statief en eenpoot.
ik wil hierbij ook de (terechte) winnaar feliciteren. de snippen waren ook mijn favoriet en ik dacht vanaf dag 1 dat 'ie ging winnen, niettemin ook felicitaties voor de nummers 2 en 3.
ik vond het leuk om mee te doen al heb ik niet bewust gefotografeerd met de opdracht in m'n achterhoofd, ik 'vond' de foto op 't laatste moment en heb 'm 20 minuten voor sluitingstijd geupload.
iedereen bedankt die de moeite heeft genomen mijn foto te nomineren.
groet, sikko _________________ "Hebt U uw wit wel onder controle?"
Ook mijn felicitaties aan de drie terechte winnaars! Heel benieuwd naar de volgende opdracht, want dit is wel iets om een beetje verslaafd aan te worden. Mijn dank ook naar de vele reacties op mijn inzending, en speciaal Sara en Francois voor de nominaties.
Grtz, Josephine
Alledrie hartelijk gefeliciteerd met de ereplaats. Erik, je was ook mijn favoriet.
Als maker van de opdracht vond ik 't ook erg leuk om te zien dat er zo veel inzendingen waren. Nogmaals excuses dat ik zelf niet mee heb gedaan, maar het zat allemaal niet mee met de fotomogelijkheden afgelopen maand
Iedereen bedankt voor het meedoen.
Enne... Erik, succes met het bedenken van de nieuwe opdarcht. 't Is niet makkelijk om een leuke opdracht te verzinnen, ben ik achter gekomen _________________ Canon Eos 20D + Sigma 50-500 F4.0-6.3 APO DG HSM
Sony dsc h1 +2.2x teleconverter
Gender: Male Age: 61 Joined: 02 Jan 2006 Posts: 376 Location: De Meern
Posted: Mon 01 Dec 2008, 16:36 Post subject:
Eric van HARTE met je maandwinst kerel. Ook bij mij de eigenlijke winnaar Verder alle anderen ook gefeliciteerd met het meedoen en vooral mee blijven doen want het is best een erg leuke bezigheid _________________ Olympus E5 en E510 Digitaal met Zuiko 14-45, 50-200, ED300 f2.8 en de 35mm makro.
De Sigma 150 mm macrolens, 1.4 en 2.0 converter, Velpon Sjerpa Pro 730 met GMB kop driepoot met schommelkop en manfrotto monopoot. O ja....ook nog een schuiltentje..
Gender: Male Age: 66 Joined: 29 May 2005 Posts: 1112 Location: Murillo,Ontario,Canada
Posted: Mon 01 Dec 2008, 16:40 Post subject:
Erik van harte gefeliciteerd met de overwinning.
Alexander en Elbert ook proficiat met de behaalde ereplaatsen.
Zoals Jaco al zei erg leuk om zoveel inzendingen te zien
Ben benieuwd waar we ons deze maand mee bezig gaan houden.
Posted: Mon 01 Dec 2008, 16:57 Post subject:
Erik van harte, de enige nomi die ik gaf was aan jou, dus kan ik niet ontevreden zijn
toch leuk om eens op het podium te staan. Bedankt voor de felicitaties! Ben benieuwd wat de nieuwe opdracht wordt....
groet _________________ Canon DSRL: ouder spul
Gender: Male Age: 72 Joined: 23 Nov 2006 Posts: 10 Location: Wytgaard, Friesland
Posted: Mon 01 Dec 2008, 17:08 Post subject: Mijn enige succes
De enige wat ik goed deed voor deze maandopdracht was de top drie nomineren, maar dat zie ik ook als een soort overwinning - gefeliciteerd allemaal!
Groeten, Ian _________________ Canon EOS 700D; Canon EF 300mm lens; Kenko 1,4 converter.
Gender: Male Age: 73 Joined: 02 Nov 2006 Posts: 124 Location: Maasbracht
Posted: Tue 02 Dec 2008, 13:21 Post subject:
Proficiat Eric. Ook zonder de opdracht is het een heel mooie foto.
Vg Loek _________________ canon 5d mark IV, Eos R, 500 mm, 150-600 mm en 1.4 extender, Wimberley op zelfgemaakt raamstatief
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum