Posted: Wed 10 Dec 2008, 16:50 Post subject: Vogelhutjes??
Hallo,
In Het Nationale park de Hoge Veluwe staat vlakbij de uitgang naar Otterlo een klein vogelhutje bij een klein vijvertje... ik denk dat de meesten mensen hier deze wel kennen.
Wat ik me nou afvraag is: zijn er in Nederland meer van dergelijke hutjes.. en/of hebben mensen ervaring met zulke hutjes. En hebben mensen tips om bji/in zulke hutjes goede resultaten te boeken??
Graag zou ik hier eens iets over horen.
Wat zijn volgens jullie in de winter mooie schuilhutten om te fotograferen.. bijv in de Oostervaardersplassen bij de Kluut en de andere schuilhutten is daar wel wat te zien in de winter???
Ik ken de site vogelkijkhut.nl, maar daar staan alleen de 'grotere' kijkhutten op. Ik vroeg me af of er nog meer hutjes zijn zoals in het Nationaal Park Hoge Veluwe.
Daar staat een heel klein hutje (max 2 personen) bji een klein vijvertje midden in het bos.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum