Gender: Male Age: 65 Joined: 05 Dec 2004 Posts: 71 Location: Den Haag
Posted: Wed 07 Jan 2009, 14:43 Post subject: Lenscover / Camohoes voor Canon 500m
Momenteel maken al meerdere BP'ers gebruik van deze cover.
Ik heb de cover ontworpen daar er naar mijn mening geen behoorlijke hoes voor deze lens te koop is.
Foto's in mijn PA (persoonlijk album)
Hij beschermt je lens en je loopt niet meer het risico om wegvliegende vogels te fotograferen...Zo'n grote witte lens is natuurlijk mooi maar valt enorm op.
De cover bestaat uit 4 delen (zie foto in mijn PA) en zit vast met klitteband zodat erop en af halen een fluitje van een cent is.
Hij is gemaakt van een sterke katoenen camo-stof met een voering van een dun rubber, dit zorgt ervoor dat de hoes op zijn plaats blijft zitten en geeft extra bescherming.
De prijs bedraagt €39,- ex. verzendkosten. (€1,76 binnen nederland)
Heb je interresse? Stuur mij een PB met je naam en adres.
Geef even aan of je lens op een statief staat (gondel naar beneden) of in een beugel hangt (Manfrotto 393) ik kan dan het derde gedeelte aanpassen.
Ik stuur de cover eerst op zodat je kunt zien of deze aan je verwachtingen voldoet, als dit het geval is maak je de betaling aan mij over.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum