Gender: Male Age: 68 Joined: 01 Oct 2008 Posts: 83 Location: GOES
Posted: Tue 13 Jan 2009, 17:02 Post subject: kalibratie Eizo beeldscherm
ik ben in het bezit van een Eizo color Edge CE 240 W.
ik wil nu voor dit beeld scherm de kalibratie uitvoeren
de software is geinstaleerd niet die voor het beeld scherm want dat zo niet nodig zijn.
als ik het programma color navigator open krijg ik een schermpje met de volgende tekst:
The adjustment cable monitor canot be found. the monitor cannot be ajusted with the c.....
exit de software, connect the monitor and the PC with USB cable, then restart the stofware.
moet je om de kalibratie uit tevoeren een exstra USB kabel aansluiten ??? hoort deze dan bij het beeldscherm te zitten of moet je die apart aanscahffen ??
Ik kan de monitor gewoon gebruiken om foto's te bekijken of andere zaken te doen dat werkt allemaal prima.
Nu is mijn engels niet geweld op school nooit goed op gelet dus dat is al een probleem.
ik heb het beeldscherm bij Konijnburg in Belg. gekocht en daar deze vraag ook naar toe gemaild maar daar krijg ik geen reactie.
Is er iemand die dit probleem kent en er een oplossing voor heeft.
zodat ik de juiste kleuren op mijn beeldscherm krijg.
Posted: Tue 13 Jan 2009, 18:56 Post subject:
ben ik de enige bij wie dit filmpje hapert? Mijn nieuwe laptop schijtn daar bekend om te staan, maar heb er op you tube geen last van dus vandaar mijn vraag. _________________ Canon 350D- BG E3 grip - Sigma 70-200 F2.8 EX DG - Canon 50 F1.8 - Canon 18-55mm Tamron 28-75mm F2.8 - Canon 35-105- manfrotto 680B+234RC kop-
en nog een tas vol met rommel die ik ook gebruik!
Gender: Male Age: 68 Joined: 01 Oct 2008 Posts: 83 Location: GOES
Posted: Wed 14 Jan 2009, 12:17 Post subject:
Het filmpje speelt bij mij goed af.
alles nog een keer na gekeken , maar de fout melding blijft.
dus wie weet raad ?
Ik heb geen digitale aansluiting van de computer naar de monitor omdat deze kabel niet pas op mijn computer.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum