Gender: Male Age: 67 Joined: 05 Jun 2005 Posts: 380 Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Posted: Sun 18 Jan 2009, 21:51 Post subject:
April is altijd goed... Ik ken deze plaats en het is er zeer tof fotograferen. Er is zijn zelfs enkele hutten die speciaal werden aangelegd voor fotografen. Je kunt ze huren per dag en er is plaats voor 2 mensen. Eentje staat midden in het foerageergebied van Lepelaars. Voor Nederlanders is dit misschien gewoon, maar ik kan je verzekeren dat er uit gans Frankrijk naar hier gekomen wordt om deze vogels te fotograferen. Verleden jaar is men begonnen met een toren te plaatsen bij de reiger/lepelaar kolonie. Ook met de bedoeling deze hut te verhuren aan fotografen... ecotoerisme en vooral vogelfototoerisme zit in de lift!
Groeten, Rudi _________________ Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Gender: Male Age: 81 Joined: 19 Feb 2007 Posts: 296 Location: Dieren
Posted: Mon 19 Jan 2009, 17:02 Post subject: april
ben er vorig jaar april geweest en er was heel veel te zien en te fotograferen.
ga dit jaar in principe weer.
groeten Guido _________________ onderweg wat foto's..
met mijn Olympus. .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum