Posted: Sat 28 Feb 2009, 14:48 Post subject:
Proficiat René! Gezien jouw creativiteit zal een nieuwe opdracht verzinnen kinderspel zijn!
Ook Nol en Castora gefeliciteerd met de ereplaatsen.
Volgende keer zal het voor iedereen moeilijker worden: ik ben weer van plan mee te doen....!
René, van harte, je bent de terechte winnaar!
Castora (bravo!) en Nol ook, natuurlijk.
En René, ik zou nou eindelijk wel eens het soort opdracht willen, waarbij ik al op dag twéé van de periode een geniale plaat kan maken en me daar dan gedurende de rest van de maand geen zorgen meer over hoef te maken (zoals deze keer weer).
Ik reken op je!
gr
G _________________ Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Posted: Sat 28 Feb 2009, 17:19 Post subject:
René van harte! Terechte winnaar hoor! Veel succes met het bedenken van een nieuwe opdracht voor ons. Ik kan alvast niet wachten _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Gender: Male Age: 87 Joined: 09 Jan 2005 Posts: 174 Location: OOSTENDE BELGIE
Posted: Sat 28 Feb 2009, 20:23 Post subject:
René proficiat met uw glansrijke overwinning, en ook Castora en Nol mijn compliment.
groet
Roland _________________ Canon EOS D60 - 300D - 40D- 1-D Mark IV
Canon Lenzen: EF70-200mm USM f2.8 IS II, EF 500mm USM f4 IS, EF 800mm f5.6 IS USM en extenders : TC1.4 III en TC2 III
Canon EF100mm f2.8 USM Macro
Gender: Male Age: 42 Joined: 11 Aug 2005 Posts: 59 Location: Ermelo
Posted: Sun 01 Mar 2009, 11:26 Post subject:
Beste mensen,
Allemaal hartelijk dank voor jullie nominaties en commenteren! Zelf ben ik deze week op vakantie geweest en had niet de mogelijkheid om zelf commentaren en nominaties uit te delen.
Ik zal mijn best doen om een geslaagd onderwerp te vinden voor de komende maandopdracht.
Posted: Mon 02 Mar 2009, 0:58 Post subject: gefeliciteerd rene
Ik vond jouw foto erg mooi. Je hebt er veel werk in gestoken, dus eerlijk verdiend. Gefeliciteerd. Ik zie nu net de uitslag in een internetcafe in Otavalo, waar ik even twee weken toef om mijn Spaans bij te schaven. Weinig tijd om te fotograferen, maar net wel een groene grote parkietachtige foto gefotografeerd, waarvan ik de naam dus moet opzoeken. Heel teovallig en heel dichtbij, wel al vallend avondlicht.
Dank allemaal voor de mooie complimenten en tot een volgende opdracht. _________________ Nikon D200 + D300s met VR 18-200, 80-400, 105mm macro,
zie ook www.castora.nl
en http://www.photoshelter.com/c/castora
twitter: jacinthacastora
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum