de beste periode om Starrevaart te bezoeken is het voorjaar/begin van de zomer. Dan is het vanuit de schuilhut makkelijk fotograferen, met name in de vroege ochtend wanneer de zon in je rug schijnt (er zwemt of vliegt altijd wel iets langs). Echt wandelen, daar zou ik een andere plek voor uitkiezen. Starrevaart ligt namelijk letterlijk pal naast een snelweg, de A4 en grenst aan recreatiegebieden (paar plassen aan de noordzijde) en (in mijn ogen) voor vogels niet zulke interessante aangeplante bospercelen. Maar het ging je om het wandelen: dan zijn er veel mooiere gebieden te verzinnen!
Gender: Male Age: 31 Joined: 07 Mar 2009 Posts: 261 Location: Kortessem (België)
Posted: Sat 21 Mar 2009, 17:42 Post subject: starrevaart
bedankt voor de uitleg.
Mij gaat het eigenlijk hoofdzakelijk of er veel vogels zitten.
Als ik in mei ga kan ik dan ook de rosse stekelstaart zien? _________________ Canon 5D Mark III
Canon EOS 7D
Canon 300mm 2.8L IS USM , Canon 100mm macro USM en nog een 1.4 teleconvertor.
Gender: Male Age: 31 Joined: 07 Mar 2009 Posts: 261 Location: Kortessem (België)
Posted: Sat 12 Dec 2009, 21:58 Post subject:
Hallo iedereen.
Ik ga volgende zondag een bezoek brengen aan de Brouwersdam. Maar ook ga ik de starevaart eens bezoeken, is de hut ondertussen al gebouwt? Of staat er een vervang hutje?
Alle info is welkom.
Groetjes
Pascal Gielen _________________ Canon 5D Mark III
Canon EOS 7D
Canon 300mm 2.8L IS USM , Canon 100mm macro USM en nog een 1.4 teleconvertor.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum