Het aantal inzenders was groot wat mij betreft en het is grappig om te lezen hoe iedereen heeft zitten worstelen. Dat vind ik het leuke van de maandopdrachten, dat je toch even anders gaat kijken en iets anders gaat doen dan je gewoonlijk doet. Ik ga binnenkort wat fotoworkshopjes geven aan kinderen hier, die hun leefomgeving gaan vastleggen en ik denk dat ik maar eens kijk of ik ze met wat langere sluitertijden kan laten werken. Lijkt me wel leuk eigenlijk. Moeder in de keuken rond laten dwalen bijv. Het geeft in iedere geval inspiratie.
Dank voor jullie commentaren op mijn poging. _________________ Nikon D200 + D300s met VR 18-200, 80-400, 105mm macro,
zie ook www.castora.nl
en http://www.photoshelter.com/c/castora
twitter: jacinthacastora
Last edited by castora on Sun 29 Mar 2009, 21:09; edited 1 time in total
Zo, hehe, de klus zit er weer op, iedereen is van commentaar voorzien, en ik ben toch maar weer wat royaler met nomintaties geweest dan vorige keer. Toch zou ik het wel eens grappig vinden, als je niet kunt zien wie de foto gemaakt heeft en wat voor commentaar er al geleverd is. Dan ben je toch objectiever. Is dat niet eens het overwegen waard?
Ik heb zelf wel een absolute winnaar er uitgehaald, en ik ben benieuwd of dat hem uiteindelijk wordt.
Volgende keer een opdracht waar ik ook iets mee kan hoor! Of dat we uit ons archief mogen spitten!
grtz, josephine
Gender: Male Age: 60 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Mon 30 Mar 2009, 8:05 Post subject:
Laatste herinnering: Alleen vandaag (maandag 30 maart) is er nog de mogelijkheid de foto's van de maandopdracht maart te becommentariëren en te nomineren.
Gender: Male Age: 73 Joined: 06 Jan 2007 Posts: 218 Location: Nederland
Posted: Mon 30 Mar 2009, 17:10 Post subject:
Ben net terug uit de USA en heb nog geen tijd gehad alle foto's van commentaar te voorzien. Zal vanavond wel de nomi's uitdelen. Iedereen bedankt voor de reacties op mijn plaatje. Groeten, Rob _________________ Canon
Lex gefeliciteerd met het winnen van deze maandopdracht en aan jouw dus de eer een nieuwe opdracht te bedenken.
Leo en Jan gefeliciteerd met jullie ereplaatsen.
Alle andere bedankt voor het meedoen met jullie foto's, commentaren en nominaties.
Zeer binnenkort worden de gegeven nominaties voor iedereen zichtbaar. _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Tue 31 Mar 2009, 9:03 Post subject:
Lex en Jan, gefeliciteerd. Ik vind dat Kwakeltje ook wel felicitaties verdient met zijn vierde plaats op een neuslengte van het podium. Wat mij betreft een terechte winnaar. Iedereen bedankt voor de commentaren en nominaties en nu maar weer wachten op de volgende... En hopen dat het een opdracht wordt, waarbij een foto van een Drieteenstrandloper mogelijk is.
Groeten Leo
Posted: Tue 31 Mar 2009, 11:22 Post subject:
Gefeliciteerd Lex! Terecht gewonnen! Leuke niewe opdracht bedacht!!!! _________________ Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.
Gender: Male Age: 69 Joined: 09 Mar 2006 Posts: 983 Location: Ermelo
Posted: Tue 31 Mar 2009, 12:44 Post subject:
Lex, van harte gefeliciteerd!...ook Leo en Jan uiteraard gefeliciteerd met hun podiumplaats...en maar weer vol goede moed op weg naar de volgende maandopdracht...iedereen ook hartelijk dank voor de olympische reacties op mijn eigen inzending!
groet,
Peter _________________ Nikon D90...in combi met sigma 50-500 mm.........
'life is for living' (Coldplay)
Leuk, al die commentaren en nominaties, allen dank hiervoor.
Maar mijn speciale dank gaat natuurlijk uit naar de Doesburgse Grauwe Ganzen, die elke ochtend en avond netjes hun rondjes vlogen, zodat ik mooi wat te oefenen had .
Iederen veel succes met de kitlens deze maand, groeten
Lex _________________ Canon 40D + teleobjectief, Gitzo, Ameristep Outhouse
Lex, Leo en Jan, gefeliiteerd. Terechte winnaar Lex, hij is prachtig. Ik ga snel kijken wat je komende maand voor ons bedacht hebt. Het is hier net 8 uur 's ochtends namelijk en ik heb nog niet gekeken.
Jacintha. _________________ Nikon D200 + D300s met VR 18-200, 80-400, 105mm macro,
zie ook www.castora.nl
en http://www.photoshelter.com/c/castora
twitter: jacinthacastora
Gender: Male Age: 75 Joined: 22 Jan 2007 Posts: 103 Location: Rozenburg
Posted: Tue 31 Mar 2009, 18:21 Post subject:
Lex, ook van mij de felicitaties voor je terechte overwinning en natuurlijk Leo die mede dankzij mijn nominatie net iets hoger eindigde dan ik .
Ik had niet verwacht nog zo hoog te eindigen.
De volgende opdracht komt er al weer aan en ik zal met plezier mijn standaard 50mm lensje eens een keer gebruiken.
Jan. _________________ Nikon D300, Nikkor AF-S VR Zoom ED 200-400mm F/4G IF. Nikon 18-200 mm VR.
Teleconverter TC 1,7. en TC 1,4.
Gender: Male Age: 34 Joined: 16 Feb 2008 Posts: 127 Location: Lommel, Limburg, België
Posted: Tue 31 Mar 2009, 19:02 Post subject:
Niet echt een opdracht om met een telescoop te doen... _________________ Canon 7DII + Sigma 120-300mm f/2.8 Dg OS 'S' HSM + Sigma 1.4x converter (voordien Canon 450D, Canon 7D en sigma 150-500mm)
Ik zou net even gaan nomineren, maar zag tot mijn schrik dat het al niet meer kon, nou, ja, één nominatie meer of minder... niemand ligt daar echt wakker van. Natuurlijk zijn we weer razend nieuwsgierig naar de nieuw maandopdracht Lex!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum